Kom morgen met je team naar de wedstrijd van Dames 1 en Heren 1 en verdien een clinic!

Dames 1 doet het op dit moment erg goed. Ze staan 2e in de topdivisie Dames en doen er alles aan om het kampioenschap binnen te slepen. Nog vijf wedstrijden te gaan waarvan nog drie thuiswedstrijden. Morgen kunnen ze thuis een flinke stap zetten richting de koppositie. Dan staat de topper tegen Oskam Taurus op het programma, de huidige nummer 1. Op het veld zullen ze hun uiterste best doen om de volle buit binnen te halen maar zij kunnen dit niet alleen. Zij hebben de volle steun nodig van het thuispubliek! Daarom een oproep aan iedereen om morgen om 16.00 uur naar het Omnisport te komen om Dames 1 aan een overwinning te helpen. Dames 1 doet graag wat terug als je morgen zoveel mogelijk teamgenoten meeneemt naar het Omnisport om Dames 1 aan te moedigen. Het team dat morgen met de meeste teamgenoten aanwezig is bij de wedstrijd van Dames 1 krijgt een clinic! Heren 1 wil natuurlijk niet achterblijven. Ook bij de Heren 1 wedstrijd om 20.00 uur tegen Prins/VCV kun je een clinic verdienen. Meld je morgen tijdens de wedstrijden met je teamgenoten bij Henk Dijkgraaf of Peter de Vries. Het team dat met de meeste spelers aanwezig is, valt in de prijzen. We zijn benieuwd wie er wint!