Prima prestatie van onze mini's bij de finale van de Open Club (NOJK)

Vandaag hebben onze mini's de eer hoog gehouden. Meisjes D ging tijdens de finale van de Open Club kampioenschappen (NOJK) in Wijchen goed van start en won de eerste twee wedstrijden met 2-0. De derde wedstrijd ging helaas met 2-0 verloren. Hierdoor werd MD 2e in de poule en was Sudosa uit Assen de tegenstander in de kruisfinale. Helaas. MD verloor de kruisfinale. Dan maar strijden om de 3e en 4e plek. Het werd de 4e plek maar niet nadat de meiden er bijna een derde set hadden uitgesleept: 25-18 en 29-27. Geweldig gedaan meiden en coaches, jullie zijn 4e van Nederland geworden vandaag! Jongens D had iets meer moeite met de tegenstanders. De eerste twee wedstrijden werden verloren, de derde poule wedstrijd eindigde in 1-1: 25-21 en 25-27. Omdat JD 2 punten meer had gescoord (50 om 48), eindigde JD op een gedeelde vijfde plaats. Jullie ook van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat. Voor jullie allemaal staat er patat, frikandel, kroket en drinken klaar in het Dynamo Café!