april 2012

Geef je op voor het minikamp!

Je kunt je nog tot 8 mei opgeven voor het minikamp van vrijdag 22 juni tot en met zondag 24 juni. Net als andere jaren gaan we er weer een geweldig weekend van maken. We gaan veel leuke activiteiten doen en natuurlijk gaan we daar ook volleyballen. De begeleiding wordt verzorgd door leden van de minicommissie, mini-trainers en een aantal ouders. We gaan dit jaar naar 'de Wildwal' in Lunteren. Het minikamp is bedoeld voor alle Dynamoleden met de minileeftijd/basisschoolleeftijd (jongens en meisjes die na 30 september 1999 geboren zijn). Onder 'Lees het hele bericht' staat meer informatie en een link naar het online inschrijfformulier.

Meisjes N4.6 kampioen

Meisjes N4.6 is kampioen geworden in de 1e klasse. De gehele competitie stond Spiker bovenaan en de verwachting was dan ook dat Spiker kampioen zou worden. Maar de laatste wedstrijddag lieten Kaylee, Aileen, Nina, Sophia en Kristin zien wat ze waard waren en sleepten ze genoeg punten binnen voor het kampioenschap. Spiker werd op 1 punt achterstand tweede in de competitie. Afgelopen woensdag 25 april is het team in het zonnetje gezet en verrast met een Nevobo trofee en lekkere taart. Op de foto team N4.6 met Kaylee, Aileen, Nina, Sophia, Kristin en coach Esther.

Kom beachvolleyballen in de meivakantie!

Het is gelukt, op dinsdag 1 mei kunnen we de nieuwe beachvelden in gebruik nemen! Wil jij ook eens proberen of je beachvolleybal leuk vindt dan ben je in de meivakantie van harte welkom tijdens een van de trainingen. Iedereen (lid of geen lid) kan dan vrijblijvend kennis maken met het zand. De tijden zijn als volgt:

Kom beachvolleyballen in de meivakantie!

Trainingen tijdens vakanties, feestdagen en het bedrijventoernooi

Er zijn geen trainingen in de Welgelegenhal en het Omnisport op maandag 30 april (Koninginnedag), de meivakantie (30 april t/m 4 mei), 17 en 18 mei (Hemelvaartsdag en aansluitende vrijdag) en 28 mei (Tweede Pinksterdag). Tijdens het Bedrijventoernooi, dit jaar van 4 juni tot en met 15 juni, zijn er geen trainingen in het Omnisport. Er komt voor deze periode een aangepast rooster voor de Welgelegenhal. Of er trainingen plaatsvinden in de week na het Bedrijventoernooi (18 tot en met 22 juni) wordt nog bekeken. Het eindfeest is dit jaar op zaterdag 2 juni.

Vrijwilligersavond goed bezocht

Zo'n tachtig vrijwilligers van SV Dynamo bezochten zaterdagavond in Orpheus de voorstelling 'Wel Winnen hè' over positief coachen. De zaal was goed gevuld, ook met vrijwilligers van andere sportverenigingen, en we leerden hier over de geheimen van het smeden van een succesvol team: zorg voor plezier en zelfvertrouwen, dan komt het resultaat vanzelf. Kijk naar wat goed gaat en niet alleen naar wat er niet goed gaat. En vooral: maak mensen sterker in de dingen die ze goed kunnen of waar ze aanleg voor hebben. En wil je toch een keer een kritische noot kraken dan moet dit gepaard gaan met vijf keer zoveel complimentjes, kortom: 1:5. Tsja dat valt soms niet mee, maar het is wel een mooie uitdaging, thuis, op je werk én bij je sportclub.

Meisjes A1 kampioen

Meisjes A1 is kampioen geworden in de 1e klasse. Thuis in het Omnisport werd zaterdag met 4-0 gewonnen van Kidang MA2 waarmee het kampioenschap werd veiliggesteld.

Dames 3 kampioen

Dames 3 is afgelopen zaterdag kampioen geworden in de regiodivisie. De laatste wedstrijd tegen Holland-Parket/SSS Dames 1 werd met 3-2 gewonnen waardoor Dames 3 het seizoen kon afsluiten met 4 punten voorsprong op de nummer 2, Scylla Dames 1.

Schrijf je in voor het jeugdkamp

Voor de vijfde keer organiseert SV Dynamo een jeugdkamp. Met veel enthousiasme zijn we bezig met de voorbereidingen van het programma. Het jeugdkamp is van vrijdag 8 juni 19.00 uur tot en met zondagmiddag 10 juni 14.00 uur bij De Peppelenburg in Otterlo. Een prachtig nieuw gebouw met veel ruimte eromheen voor sportactiviteiten. Je kunt je inschrijven tot en met 1 juni.

20e Intersport Jonker Primavo Beachvolleybaltoernooi

Lekker trainen en spelen op 'onze' nieuwe beachvelden en dan goed voorbereid meedoen aan het 20e Intersport Jonker Primavo Beachvolleybaltoernooi! Dit toernooi vindt weer plaats op het mooie strand 'de Paal' van Bussloo op zondag 10 juni 2012. Nieuw dit jaar is dat ook divisie spelers (2 tegen 2) en (bij voldoende interesse) Jeugd-C/gevorderde mini teams mee kunnen doen. Meer informatie en een inschrijfformulier kun je vinden op beach.primavo.nl. Inschrijven is mogelijk tot 16 mei.