Geef je op voor het minikamp!

Je kunt je nog tot 8 mei opgeven voor het minikamp van vrijdag 22 juni tot en met zondag 24 juni. Net als andere jaren gaan we er weer een geweldig weekend van maken. We gaan veel leuke activiteiten doen en natuurlijk gaan we daar ook volleyballen. De begeleiding wordt verzorgd door leden van de minicommissie, mini-trainers en een aantal ouders. We gaan dit jaar naar 'de Wildwal' in Lunteren. Het minikamp is bedoeld voor alle Dynamoleden met de minileeftijd/basisschoolleeftijd (jongens en meisjes die na 30 september 1999 geboren zijn). Onder 'Lees het hele bericht' staat meer informatie en een link naar het online inschrijfformulier.

Kosten

De kosten voor het kamp bedragen € 40 per kind. Dit bedrag wordt bij inschrijven rond 10 juni automatisch van het bij de vereniging bekende rekeningnummer afgeschreven (via een eenmalige machtiging).

Inschrijven kan tot 8 mei

De organisatie is al met de voorbereidingen voor het kamp begonnen. Er kunnen ongeveer 90 kinderen mee. Wacht dus niet te lang met aanmelden, want vol = vol. Inschrijven kan tot 8 mei 2012 via de site. Heb je er ook al zin in? Vul dan gauw het inschrijfformulier in!