Schrijf je in voor het jeugdkamp

Voor de vijfde keer organiseert SV Dynamo een jeugdkamp. Met veel enthousiasme zijn we bezig met de voorbereidingen van het programma. Het jeugdkamp is van vrijdag 8 juni 19.00 uur tot en met zondagmiddag 10 juni 14.00 uur bij De Peppelenburg in Otterlo. Een prachtig nieuw gebouw met veel ruimte eromheen voor sportactiviteiten. Je kunt je inschrijven tot en met 1 juni.

Iets verderop liggen de bossen waar we natuurlijk ook iets gaan doen... Het zal een leuk, gezellig kamp worden met natuurlijk volleybal maar ook bijzondere activiteiten en andere sporten. Dus niet treuzelen, vraag het je ouders en schrijf je snel in! Tip: Schrijf je in met je hele team!

Wie mogen zich opgeven?

• Leden die de C-leeftijd hebben (geboren op of tussen 1-10-1997 en 30-9-1999)
  • Leden die de 1e jaars B-leeftijd hebben (geboren op of tussen 1-10-1996 en 30-9-1997)

Als er nog plek is dan mogen drie weken voor het kamp ook de tweede jaars B (geboren op of tussen 1-10-1995 en 30-9-1996) zich inschrijven voor het kamp. Je kunt je opgeven tot en met 1 juni.

Het jeugdkamp kost € 45 per deelnemer.

Vragen?

Heb je nog vragen, stuur dan een mail naar jeugdkamp@svdynamo.nl.