maart 2011

Persbericht: Nieuwe volleybalvereniging in Apeldoorn

Apeldoorn krijgt een nieuwe volleybalvereniging. Alterno en Dynamo slaan de handen in één. De nieuwe vereniging zal gaan spelen onder de naam TVA, Topvolleybal Vereniging Apeldoorn. Zowel Dynamo als Alterno zullen in de nieuw op te richten stichting gelijkwaardig zijn vertegenwoordigd. Alterno richtte zich de afgelopen jaren met name op het topvolleybal bij de dames terwijl bij Dynamo de heren succes op succes wisten te boeken. Uiteraard wordt bij de nieuwe vereniging niet alleen naar de topteams gekeken, maar het gaat op voor elke laag van beide volleybalverenigingen.

Heren 1 moet woensdag winnen van Rivium Rotterdam

Na het verlies van afgelopen vrijdag in Rotterdam (3-1) moeten de mannen van Redbad Strikwerda aanstaande woensdag winnen om in de race te blijven voor prolongatie van de landstitel. Hopelijk trakteert Heren 1 de Rotterdammers dan op een koekje van eigen deeg zodat zaterdag 2 april de beslissingswedstrijd kan worden gepeeld in de halve finale van de play-offs. Deze wedstrijd is ook weer in het Omnisport. Kom dus allemaal woensdag naar het Omnisport en moedig onze mannen aan. Met hopelijk als resultaat een mooie overwinning en een beslissingsduel aanstaande zaterdag! Mocht je nog twijfelen of je gaat: op het programma staat ook een verloting met hele mooie prijzen!

Maandag 28 en dinsdag 29 maart weer trainen in het Omnisport

Vanaf maandag 28 maart kunnen we weer trainen in het Omnisport. Alle trainingen verlopen dan weer gewoon volgens het normale rooster. Het tijdelijke trainingsrooster (andere sporthallen en tijden) voor maandag 28 maart en dinsdag 29 maart vervalt.

Graag alle sleutels en pasjes van de andere sporthallen inleveren achter de bar in het Dynamo Café of rechtstreeks bij Peter Aalders.

Dames 1 wint Gelderse streekderby met 3-0 van HSC

Eindelijk een keer een kort autoritje voor Dynamo Dames 1, de tegenstanders waren de saunagirls van Zwaluwhoeve/HSC uit Hierden. En dus wachtte een heuse Gelderse streekderby! Met de nodige ‘oude’ bekenden voor beide ploegen aan weerszijden van het net. Reden ook voor de nodige Apeldoornse supporters om Dames 1 te komen steunen.

Topper MC2 - MC3

Tegen het einde van de competitie en dan is het zover, de 'topper' tussen de twee teams die samen trainen en in de ranglijst het hele seizoen dicht bij elkaar staan. Wat zou vandaag nog het verschil zijn in het spel van deze teams? De eerste ontmoeting was een 2-2.

Steun SV Dynamo via de VriendenLoterij

SV Dynamo Apeldoorn is sinds 2011 één van de goede doelen van de VriendenLoterij (voorheen Sponsor Bingo loterij). Dit betekent dat als je meespeelt met de VriendenLoterij (of van plan bent dit te gaan doen), je tegelijkertijd onze vereniging kunt helpen aan extra inkomsten. Het enige dat je hiervoor moet doen is bij de VriendenLoterij aangeven dat je met je loten SV Dynamo Apeldoorn wilt steunen.

Papegaai houdt jeugd bezig

Zo’n 35 jeugdleden deden vrijdagavond 25 maart mee aan het donkere bosspel in het Woudhuizerbos. Het was prachtig weer en niet zo koud als gedacht. De uitdaging was om de geluiden los, uit, smash, fluit en bel te zoeken en niet per ongeluk voordat je je kaartje vol had de papegaai tegen te komen. Dan kon je namelijk weer opnieuw beginnen. Papegaai Jeroen hoefde weinig tekst te verzinnen want hij praatte iedereen die hij tegenkwam na. Na het bosspel werd een groot kampvuur ontstoken waaraan iedereen zich kon warmen met broodjes, marshmallows, drinken en chips. Jeroen, Ferdinand, Jamilla, René, Joost, Henk en Bart, namens alle jeugdleden bedankt!

Heren 1 ontvangt woensdag 30 maart Rivium Rotterdam in halve finale play-offs

Na de kwart finale van de play-offs te hebben gewonnen van Webton Twente staat voor Heren 1 een aantal wedstrijden tegen Rivium Rotterdam op het programma. Dit is het team van oud-Dynamo speler Albert Christina. Aanstaande vrijdag is de eerste ontmoeting om 20.00 in Rotterdam. De tweede wedstrijd is in het Omnisport in Apeldoorn op woensdag 30 maart. De wedstrijd begint om 19.30 uur. Mocht de onderlinge stand in wedstrijden dan 1-1 zijn, dan volgt er nog een beslissingsduel op zaterdag 2 april, ook in Apeldoorn. Heren 1 rekent op veel steun van het publiek!

Geef je nog snel op voor het spannende bosspel ‘Sounds in the Woods’

Ben je vergeten je op te geven voor het spannende bosspel en kampvuur van a.s. vrijdag? Het kan nog steeds! Onder 'Doe je mee?' in het linkermenu (eerst even inloggen) kun je je aanmelden. Vraag of je teamgenoten ook meegaan, dan wordt het nog gezelliger in het bos. Trainers en coaches van jeugdteams: zeg het nog even op de training of via de mail en kom ook! Tot vrijdag!

Vanaf maandag 28 maart weer trainen in het Omnisport