Geef je nog snel op voor het spannende bosspel ‘Sounds in the Woods’

Ben je vergeten je op te geven voor het spannende bosspel en kampvuur van a.s. vrijdag? Het kan nog steeds! Onder 'Doe je mee?' in het linkermenu (eerst even inloggen) kun je je aanmelden. Vraag of je teamgenoten ook meegaan, dan wordt het nog gezelliger in het bos. Trainers en coaches van jeugdteams: zeg het nog even op de training of via de mail en kom ook! Tot vrijdag!

Op vrijdag 25 maart kunnen alle jeugdleden van SV Dynamo weer meedoen met het bosspel. In het bos is er een speurtocht en aan het eind zitten we met z'n allen rond het kampvuur. Natuurlijk is er dan ook een hapje en drankje. Wat we precies in het bos gaan doen, kunnen we natuurlijk nog niet zeggen, maar de kop van dit stukje geeft al een hint. We verzamelen om 19.30 bij de oude Dynamohal (Welgelegenhal/Morellenlaan) en daar vandaan gaan we op de fiets naar het bos. Kom je niet op de fiets, dan kun je mee in de auto. Om ongeveer 22.30 zijn we weer terug bij de Dynamohal. Daar kun je weer opgehaald worden. Trek warme en niet al te nieuwe kleren aan. Geef je nu op via de site onder 'Doe je mee?' in het linkermenu (eerst even inloggen) en tot vrijdag!