maart 2023

SV Dynamo mini's en jeugd gaan op volleybalkamp!

Volleybalkamp

Zowel de mini’s als de jeugd gaan op volleybalkamp van vrijdag 9 juni tot en met zondag 11 juni 2023. We gaan naar “Kleine Oever” in Balkbrug. We gaan naar dezelfde locatie zodat we een aantal activiteiten samen kunnen doen, maar zullen ook een gescheiden programma hebben. In ieder geval gaan we zaterdag met z’n allen naar een pretpark!

Het minikamp is voor alle mini’s die geboren zijn vóór 1 juni 2017. Net als andere jaren gaan we er weer een geweldig weekend van maken vol leuke activiteiten en gezelligheid. De begeleiding wordt verzorgd door leden van de minicommissie en trainers.

Het jeugdkamp voor alle kinderen die bij de jeugd spelen; of bij de senioren en jeugdleeftijd hebben (geboren na 1 oktober 2004). Na een aantal jaar van weggeweest wordt het jeugdkamp dit jaar nieuw leven ingeblazen en het belooft een weekend te worden dat je niet wilt missen. Het wordt een weekend voor alle jeugd waarin er leuke activiteiten zijn voor alle leeftijden.

De kosten voor het volleybalkamp bedragen €61,50 per kind.

VOL=VOL meld je aan vóór 17 april 2023
Wacht niet te lang met aanmelden, want VOL=VOL! Vul het formulier in ieder geval volledig in vóór 17 april 2023 en klik op 'Versturen'. Je ontvangt na het invullen direct een e-mail ter bevestiging inclusief een link om direct te betalen.

Link naar het aanmeldformulier voor het minikamp

Link naar het aanmeldformulier voor het jeugdkamp

Vragen?

Heb je nog vragen over het volleybalkamp voor de mini’s, stuur dan een mailtje naar minikamp@svdynamo.nl.
Heb je nog vragen over het volleybalkamp voor de jeugd, stuur dan een mailtje naar jeugdkamp@svdynamo.nl.

DYNAMO PADEL zondag 16 april

Dynamo is gevraagd door de organisatie Peakz Padel of wij een Padeldag willen organiseren.

Als bestuur lijkt het ons leuk om dit de leden aan te bieden. Dit zal plaats vinden op zondag 16 april. Er zijn 2 tijdsblokken mogelijk voor die dag: 10.30 – 12.00 uur en 12.00 – 13.30 uur. 2 groepen van 20 personen.

Het aanmelden voor deze dag werkt als volgt: Download de Peakz Padel app in de Apple Store of Google Play. Vervolgens moet jij je aanmelden met je email adres. Selecteer locatie Apeldoorn en dan kan je de kalender aanklikken om vervolgens de dag van Dynamo te kiezen.

Let op: er zijn totaal dus 40 plekken beschikbaar. VOL=VOL. 15 minuten voor aanvang aanwezig voor uitleg en uitdelen materiaal.

Paasstollenverkoopactie van start

Vanaf nu kun je bij mini en jeugdleden terecht voor het bestellen van je paasstol. De opbrengst wordt gebruikt voor leuke activiteiten tijdens het mini- en jeugdkamp (dit jaar op 9-10-11 juni). De paasstollen (600 gram) met amandelspijs van bakkerij Fuite kosten € 6,50 per stuk. Elke verkochte paasstol levert € 3,- op voor de club. Verkoop jij de meeste paasstollen? Dan win je een leuke prijs.

Dit jaar kun je ook paasstollen voor de voedselbank kopen; eentje voor je zelf en eentje voor een ander. Wil je zelf geen paasstol, doneer er dan eentje aan de voedselbank. Koop je voor jezelf een paasstol, doneer er dan ook eentje aan de voedselbank. De gedoneerde paasstollen hoeven niet zelf naar de voedselbank gebracht te worden; dat doet de minicommissie voor je. Je hoeft alleen maar op de bestellijst aan te geven hoeveel paasstollen je voor jezelf koopt en hoeveel voor de voedselbank.

De bestelling kan alleen online worden gedaan. Online bestellen kan voor zondag 25 maart via deze link: https://shop.svdynamo.nl/paasstol/

De vers gebakken paastollen kun je op 1 april (geen grap!) tussen 11:00 en 13:00 uur ophalen onderaan de trap bij de ingang naar het Dynamo Café.

Ken je geen mini of jeugdleden dan kun je ook zelf online een bestelling (voor jezelf of een paasstol doneren aan de voedselbank) plaatsen via de link. De paasstol moet je dan wel zelf op 1 april tussen 11:00 en 13:00 komen ophalen.

We gaan naar Den Bosch toe!

We gaan naar Den Bosch toe! Maandag 10 april is het zover. Dan neemt Draisma Dynamo het in de finale om de nationale beker op tegen Samen Lycurgus. Ga mee om Redbad en zijn mannen in de Maaspoort naar de overwinning te schreeuwen. Mis het niet.

Iedereen die Draisma Dynamo een warm hart toedraagt, kan een plekje reserveren in de roodgele supporterskaravaan naar Den Bosch. Meld je dus massaal aan!

Schrijf je nu in voor de Draisma Dynamo On Tour busreis naar Den Bosch!

• Voor slechts € 20,00 vervoert (incl. toegangskaart) Draisma Dynamo alle trouwe aanhangers naar de bekerfinale.
  • Wie jonger is dan zeventien jaar betaalt € 12,50 voor de busreis. De gratis toegangskaart bestel je via de Nevobo http://www.volleybal.nl/bekerfinale-dynamo. Wees er snel bij want het aantal gratis kaarten is beperkt.

Wil je op eigen gelegenheid naar Den Bosch? Bestel dan je ticket via: http://www.volleybal.nl/bekerfinale-dynamo

De bekerfinale begint om 15:30 uur. Vertrektijd van de bussen naar Den Bosch staat t.z.t. vermeld op de website en facebookpagina van Draisma Dynamo.

We gaan er met z’n allen een onvergetelijk Draisma Dynamo-feestje van maken! Zorg dat je erbij bent op 10 april in Den Bosch!

Zaterdag 25 maart verkoop inspeelshirts

Op zaterdagochtend 25 maart, tussen 10.00 en 13.30 uur kunnen jeugdleden, senioren en andere leden, ouders en vrijwilligers weer een nieuw inspeelshirt kopen. Het shirt is in verschillende maten verkrijgbaar. Door de positieve reacties op de vorige shirts, is ook dit jaar weer gekozen voor het Stedman Active dry shirt van 100% polyester.
Het shirt is donker blauw met witte opdruk en kost € 10,- per stuk.

Koop je het nieuw shirt 2023, dan kun je voor, € 5,- het shirt 2022 (zwart met witte opdruk) erbij kopen, zolang de voorraad/maat strekt.

Graag contant betalen! De verkoop is in het Dynamo Café en is alleen op deze ochtend!! Wees er snel bij, op is op!

Wil je vooraf bestellen en reserveren? Dan kan dat. Betalen kan dan via Tikkie. Shirts kunnen dan op 25 maart worden afgehaald.