november 2013

Dames 1 heeft slechte dag tegen Eurosped

Dames 1 speelde zaterdag in Almelo tegen Eurosped. Helaas lukt het niet om het goede niveau van de wedstrijd tegen Alterno te halen, het werd 1-3 voor Eurosped. Lees het wedstrijdverslag.

Gratis naar de DELA Trophy

Op zondag 29 en maandag 30 december kun je gratis naar Oranje topvolleybal in ‘s-Hertogenbosch. Dankzij hoofdsponsor coöperatie DELA hebben alle volleyballiefhebbers opnieuw de mogelijkheid om zowel de Oranje dames als Oranje heren op één dag in actie te zien en de entree is gratis! Twee jaar geleden waren 3000 fans getuige van de spannende DELA Trophy strijd tussen de Oranje dames en Turkije. Dit jaar gaan de dames in de alweer 7e DELA Trophy de strijd aan met België en de heren nemen het op tegen Frankrijk: beide geduchte tegenstanders.

Twee tegen twee toernooi N.V.C. Nijkerk

Voor degenen die in de kerstvakantie (na oud en nieuw) lekker willen volleyballen organiseert volleybalvereniging N.V.C. Nijkerk op donderdag 2 en vrijdag 3 januari 2014 het zesde Rabobank 2vs2 Jeugdtoernooi (16 t/m 24 jaar). Ook dit jaar kun je blijven slapen in de hal na een te gek feestje in het sportcafé. Dus maak snel een team van 2 of 3 personen en schrijf je in! Meer informatie is te vinden op Facebook, voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar 2vs2@nvc-nijkerk.nl.

Vrijwilligers Dynamo met korting naar AFAS tennisclassics

Het verenigingsburo heeft een exclusief aanbod voor Apeldoornse vrijwilligers en dus ook voor onze Dynamo vrijwilligers! Op zaterdag 30 november kun je met een fikse korting naar de AFAS tennisclassics. Je bent vanaf 15.30 uur welkom in Omnisport Apeldoorn. De wedstrijden beginnen om 17.00 uur.

Wedstrijdprogramma's voorronde Open Club bekend

De wedstrijdprogramma's voor de voorronde van de Open Club wedstrijden op zaterdag 4 januari zijn bekend. Jongens en Meisjes A en B hebben vrijstelling van de voorronde. Jongens en Meisjes C spelen in zaal Dorper Esch in Denekamp, Jongens en Meisjes D in de Alternohal in Apeldoorn. Meer informatie op de website van de Nevobo.

Met spoed gezocht: extra handen voor de grote tribune

Een dringende oproep aan Dynamoleden en -supporters. Tijdens wedstrijden van Heren 1 moet de grote tribune worden uitgeklapt en na de wedstrijd weer worden opgeruimd. Teun heeft dringend behoefte aan extra handen om deze klus te klaren. Wie wil er voor en/of na de wedstrijd van Heren 1 meehelpen, misschien met een aantal teamgenoten? Teun is erg blij met je hulp! Stuur snel een mailtje naar t.zijp@dynamovolleybal.nl want anders vergeet je het misschien... Als je nog geen vrijwilligerswerk doet voor onze club, dan is dit een heel overzichtelijk en leuk klusje!

Een volle handtekeningenkaart is een beloning waard!

Een tijdje geleden hebben alle mini’s en sommige jeugdleden een handtekeningenkaart met daarop alle spelers uit Dames 1 en Heren 1 gekregen. Misschien ben je al druk op jacht geweest naar handtekeningen en is de kaart al bijna vol? Helemaal super, want met een volle handtekeningenkaart mag je samen met je hele familie gratis naar een wedstrijd naar keuze van Heren of Dames 1! Jullie worden als VIPS ontvangen in het Dynamo Café en mogen samen plaatsnemen in de VIP lounge, oftewel de beste plek op de tribune die speciaal voor jullie is gereserveerd! Tussendoor is er nog een verrassing, maar wat dat is houden we nog even geheim... Na afloop van de wedstrijd mag je als VIPS samen met je favoriete speler/speelster op de foto! Gaaf hè? Zorg dus snel voor een volle handtekeningenkaart en meld je aan via het online aanmeldformulier. Heb je vragen over deze actie mail dan naar Sylvia van Ark via communicatie@svdynamo.nl of bel naar 06 380 12 505.

Trainingen Omnisport verplaatst naar sporthal Zuidbroek

Maandag 25 november tot en met maandag 2 december kunnen we geen gebruik maken van het Omnisport omdat de Topsporthal (onze volleybalzaal) wordt gebruikt voor het AFAS tennistoernooi. Ook op woensdagavond 4 december kunnen we niet in het Omnisport terecht. Alle trainingen in het Omnisport worden voor deze periode verplaatst naar de sporthal in Zuidbroek, Laan van Omniversum 4. Hier zijn ook vier velden, de trainingstijden blijven gelijk. Hieronder staat meer informatie.

Een zeer geslaagd familietoernooi!

Afgelopen zondag was het gezellig druk in het Omnisport en ons Dynamo Café. De reden? Het 33e SV Dynamo familietoernooi! Na een paar jaar stil gelegen te hebben was het de hoogste tijd dit traditionele en oergezellige toernooi weer te organiseren. Tien teams zorgden voor leuke en spannende wedstrijden. Iedereen hield rekening met elkaar. Hierdoor hadden mini’s, niet-volleyballers maar ook ervaren volleyballers een leuke en gezellige dag. De winnaars van het toernooi zijn ‘de Gespierde Spijkers’. Een jeugdig team met talentvolle spelers waarvan enkelen nog maar een paar uur wakker waren na een nachtje doorhalen. Maar ze waren er maar mooi! In de finale versloegen ze de familie ´Koldewijnbergen´, een team met enkele Dynamo leden van het eerste uur waarvan er een paar (tijdelijk?) bij Blok/EVC in Vaassen spelen.

Woensdag 20 november 20.00 uur Omnisport: Heren 1 - SSS Barneveld

Aanstaande woensdagavond wacht Heren 1 weer een midweeks duel. Dan ontvangt Draisma Dynamo, opnieuw thuis, SSS uit Barneveld. Deze ploeg wist tot dit weekend nog geen wedstrijd te winnen maar zaterdag werd in Barneveld Floorever/Reflex (vorige week nog winnaar tegen Draisma Dynamo) met 3-0 terug naar Kampen gestuurd. De Barnevelders zitten woensdag wellicht nog in de overwinningsroes en weten dat er in Apeldoorn wat te halen is. Draisma Dynamo is gewaarschuwd.