Gratis naar de DELA Trophy

Op zondag 29 en maandag 30 december kun je gratis naar Oranje topvolleybal in ‘s-Hertogenbosch. Dankzij hoofdsponsor coöperatie DELA hebben alle volleyballiefhebbers opnieuw de mogelijkheid om zowel de Oranje dames als Oranje heren op één dag in actie te zien en de entree is gratis! Twee jaar geleden waren 3000 fans getuige van de spannende DELA Trophy strijd tussen de Oranje dames en Turkije. Dit jaar gaan de dames in de alweer 7e DELA Trophy de strijd aan met België en de heren nemen het op tegen Frankrijk: beide geduchte tegenstanders.

De DELA Trophy is een belangrijk onderdeel van de voorbereiding op het WK Kwalificatietoernooi. In januari 2014 spelen de mannen om een WK startbewijs in Polen, de vrouwen reizen naar Kroatië voor hun WK Kwalificatie.

Meer informatie en de link om kaarten aan te vragen vind je op www.volleybal.nl/delatrophy.