Een volle handtekeningenkaart is een beloning waard!

Een tijdje geleden hebben alle mini’s en sommige jeugdleden een handtekeningenkaart met daarop alle spelers uit Dames 1 en Heren 1 gekregen. Misschien ben je al druk op jacht geweest naar handtekeningen en is de kaart al bijna vol? Helemaal super, want met een volle handtekeningenkaart mag je samen met je hele familie gratis naar een wedstrijd naar keuze van Heren of Dames 1! Jullie worden als VIPS ontvangen in het Dynamo Café en mogen samen plaatsnemen in de VIP lounge, oftewel de beste plek op de tribune die speciaal voor jullie is gereserveerd! Tussendoor is er nog een verrassing, maar wat dat is houden we nog even geheim... Na afloop van de wedstrijd mag je als VIPS samen met je favoriete speler/speelster op de foto! Gaaf hè? Zorg dus snel voor een volle handtekeningenkaart en meld je aan via het online aanmeldformulier. Heb je vragen over deze actie mail dan naar Sylvia van Ark via communicatie@svdynamo.nl of bel naar 06 380 12 505.