augustus 2011

Deense international in Dames 1

Bron tekst: De Stentor, woensdag 31 augustus 2011
Dynamo Apeldoorn viert haar rentree op het hoogste niveau met een international. Lærke Grønfeldt is één van de beste volleybalsters van Denemarken en is deze week aan de slag gegaan in Apeldoorn. De 22-jarige Grønfeldt speelde afgelopen weekeinde nog in twee kwalificatiewedstrijden met Denemarken en vervulde daarbij een hoofdrol tegen Bosnië. Maandag meldde de Deense zich in Apeldoorn, bij haar nieuw teamgenoten. Van oorsprong is de 1.85 meter lange Grønfeldt een sterke middenaanvalster. Bij Dynamo wordt ze waarschijnlijk ingezet als diagonaalspeelster. "Een meid met aardig veel power", weet coach Kees Verstraten.

Dames 1 wint van Capelle

Bron: De Stentor - Martijn Krullaars -, maandag 29 augustus 2011.
De volleybalsters van Dynamo zijn de voorbereiding op het nieuwe seizoen verrassend goed begonnen. De nieuwkomer in de A-League won met 1-3 bij het ervaren Capelle en daar was coach Kees Verstraten zeer tevreden mee: "Dit is een lekkere opsteker." Capelle - Dynamo was op voorhand een opmerkelijke wedstrijd. De Apeldoornse ploeg speelt komend seizoen in de A-League omdat Capelle zich terugtrok. "Toch is die ploeg in de basis maar op één plek gewijzigd, dus ik verwachtte een zware wedstrijd", aldus Verstraten. “Zeker omdat wij nog verre van compleet waren."

Veel belangstelling voor speciale koopavond Intersport Jonker

De speciale ledenkoopavond van Intersport Jonker op woensdagavond 24 augustus is druk bezocht. Velen grepen de gelegenheid aan om met 15 procent korting de sportuitrusting voor het komende seizoen aan te vullen. Ook SV Dynamo Dames 1 en Draisma Dynamo Heren 1 waren aanwezig om hun door Intersport Jonker en Asics beschikbaar gestelde schoenen in ontvangst te nemen uit handen van Richard Klein (Intersport Jonker) en Hans Boulonge (Asics Benelux).

Van de seniorencommissie

Aangaande de teamindelingen zullen er, zowel aan de heren- als aan de dameskant nog enkele wijzigingen plaatsvinden. Deze wijzigingen zullen door ons persoonlijk aan de betrokkenen worden doorgeven. Verder zijn we druk om voor alle teams een trainer te vinden. Voor een aantal teams zijn we nog op zoek, nl.: Heren 11, Heren 8, Heren 7, Dames 14 en Dames 13. Heb je interesse om training te gaan geven, neem dan even contact op met Roald de Leest via senioren@svdynamo. Wij zullen in september weer een aanvoerdersoverleg organiseren, meer informatie hierover volgt.

Kick-off

Start trainingen op maandag 22 augustus

Op maandag 22 augustus starten de trainingen weer. Het volledige trainingsrooster is te zien onder Teams > Trainingsrooster.

Pasfoto’s voor op de website en/of je nieuwe spelerskaart

Staat er nog geen pasfoto van jou op de website of heb je een nieuwe pasfoto nodig voor je spelerspas? Op zaterdag 3 september 2011 van 10.00 tot 11.00 uur kun je een digitale pasfoto laten maken in het Dynamo Café. We willen graag van alle leden (mini’s, jeugd, senioren en recreanten), coaches, trainers, commissie- en bestuursleden, vrijwilligers etc. een foto op de website. Kleding: spelers in het wedstrijdshirt, coaches en trainers in sportkleding en vrijwilligers mogen het zelf weten. Indien de foto alleen op de website wordt geplaatst, is het laten maken van de foto gratis. Indien de foto wordt gebruikt voor de spelerspas brengen we € 2,50 administratie- en verwerkingskosten in rekening. Is je spelerspas binnenkort verlopen of ga je voor het eerst competitie spelen?

Heren 2 zoekt versterking voor de B-league selectie

Het tweede team van SV Dynamo is op zoek naar versterking voor de selectie voor het aankomend seizoen. Het team van trainer/coach Justin Sombroek wil zich graag versterken met een extra  spelverdeler, diagonaal  en middenman.

Trainingstijden

De trainingstijden staan op de teampagina's. De minicommissie heeft via de mail de miniteams geïnformeerd over de trainingstijden. De in de mail genoemde tijden zijn juist (mogelijk wijken deze af van de tijden die op de website staan). Houd je teampagina in de gaten. Alhoewel het trainingschema met de meeste zorg is samengesteld kunnen er nog wel wijzigingen op komen. Onder het menu 'Teams' vind je het volledige trainingsrooster.

Wedstrijdprogramma jeugd en senioren

Het wedstrijdprogramma dat op de website van de Nevobo en op onze website staat is niet definitief. Het is al zeker dat een groot aantal wedstrijden zal wijzigen van datum en tijd.