Pasfoto’s voor op de website en/of je nieuwe spelerskaart

Staat er nog geen pasfoto van jou op de website of heb je een nieuwe pasfoto nodig voor je spelerspas? Op zaterdag 3 september 2011 van 10.00 tot 11.00 uur kun je een digitale pasfoto laten maken in het Dynamo Café. We willen graag van alle leden (mini’s, jeugd, senioren en recreanten), coaches, trainers, commissie- en bestuursleden, vrijwilligers etc. een foto op de website. Kleding: spelers in het wedstrijdshirt, coaches en trainers in sportkleding en vrijwilligers mogen het zelf weten. Indien de foto alleen op de website wordt geplaatst, is het laten maken van de foto gratis. Indien de foto wordt gebruikt voor de spelerspas brengen we € 2,50 administratie- en verwerkingskosten in rekening. Is je spelerspas binnenkort verlopen of ga je voor het eerst competitie spelen?

Dan heb je hierover inmiddels bericht gehad en moeten we bij de Nevobo een nieuwe spelerspas aanvragen. Hiervoor heeft de Nevobo een digitale pasfoto van je nodig. Er zijn drie mogelijkheden.

1. Je gebruikt de digitale pasfoto van de website voor je spelerspas
Staat er een foto van je op de website, dan kan deze foto worden gebruikt voor het aanvragen van je spelerskaart. Wij zorgen ervoor dat deze foto bij de Nevobo komt en brengen hiervoor € 2,50 administratie- en verwerkingskosten in rekening (via incasso). Als je dit wilt, geef dit dan door aan leden@svdynamo.nl. Staat er wel een foto op de site maar laat je liever een nieuwe maken, zie dan onder punt 2.

2. Je hebt nog geen foto op de site of je wilt je een nieuwe foto laten maken
Kom dan op zaterdag 3 september a.s. van 10.00 tot 11.00 uur naar het Dynamo Café. Wedstrijdshirt verplicht. Graag de € 2,50 dan contant betalen.

3. Je gebruikt een digitale pasfoto via de vakfotograaf (circa € 10,-)
Je kunt zelf een digitale pasfoto laten maken en laten versturen naar de Nevobo (daarvoor heeft de fotograaf je Nevobo-nummer nodig; dit staat op de site bij je naam). Je moet dan bij een vakfotograaf pasfoto’s laten maken waarna deze fotograaf de pasfoto naar de Nevobo stuurt. Het doorzenden op zich is gratis maar je moet natuurlijk wel betalen voor de pasfoto’s die je mee krijgt. Dit kan handig zijn wanneer je toch pasfoto’s nodig hebt. Een vakfotograaf die afspraken hierover heeft gemaakt met de Nevobo kun je vinden op www.snf-pasfotoservice.nl.

Dus

• kom zaterdag 3 september naar het Dynamo Café; of
  • geef toestemming voor het gebruik van je huidige foto op de website; of
  • ga naar een vakfotograaf.

PS: wanneer boetes worden geheven voor het niet kunnen tonen van een spelerspas worden deze boetes doorbelast naar de betrokken speler/speelster.

Meer informatie?
Stuur een mail naar leden@svdynamo.nl