februari 2011

Dames 4 maakt tweede misstap op rij

Dames 4 wilde een beter resultaat neerzetten tegen Blok dan in de thuiswedstrijd die ze met 3-2 hadden verloren, maar ....

Dames 1 wint met 3-2 van concurrent Yarden-Havoc Dames 1

Zaterdagmiddag 19 februari speelde Dames 1 in Haaksbergen tegen Yarden-Havoc Dames 1. In een spectaculair verlopen wedstrijd waarbij Dames 1 na twee sets tegen een 2-0 achterstand aankeek, wisten ze door vechtlust de wedstrijd te kantelen en de vijfde set te winnen. Setstanden: 25-23 25-15 22-25 21-25 12-15.

MC6 speelt gelijk tegen MC5

Op zaterdag 12 februari is de wedstrijd MC5 tegen MC6 gespeeld. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden, mede doordat de coach van MC6 ook de trainer is van MC5.

Asics Open

Achter de knop Toernooien > NOJK (Open Club) is nu alle informatie (geschiedenis, vroegere finalisten, teams en een link naar de website van de Asics Open) te vinden.

Ontdek de mogelijkheden van de nieuwe website

Op onze nieuwe website staat veel informatie. Maar niet alles is zichtbaar voor iedereen. De website bestaat uit twee delen. Een openbaar deel en een afgeschermd deel. Het laatste is alleen toegankelijk voor leden en vrijwilligers. Hier kun je komen door in te loggen. Als je bent ingelogd kun je:

Na een moeizame start toch 3-1 winst voor Heren 5

Heren 5 speelde zaterdag 12 februari thuis tegen Bruvoc Heren 1. De eerste set stonden zes paar voeten als aan de grond genageld. Deze set ging dus verloren. Set nummer twee, drie en vier ging wel naar Apeldoorn.

Dames 4 verliest met 4-0 van Alterno Dames 4

Zaterdag 12 februari speelde Dames 4 thuis tegen Alterno Dames 4. Het werd 4-0 voor Alterno.

Heren 6 wint overtuigend van Heren 5

Dinsdagavond 8 februari speelde het jonge SV Dynamo Heren 6, tweede in de competitie, tegen het meer ervaren SV Dynamo Heren 5, de huidige koploper. De jongere mannen wonnen met 4-0.

Heren 2 boekt vierde 4-0 overwinning

Heren 2 speelde zaterdag 12 februari thuis tegen het Groningse Lycurgus Heren 3: het werd de vierde 4-0 overwinning: 25-14, 25-20, 25-19, 25-20.

Kom naar het gezellige Après Ski feest op zaterdag 19 maart

Ook dit jaar organiseert Heren 5 weer het oergezellige Après Ski feest in het Dynamo Café mit Glühwein, Spiele und Bratwurst. En wel op zaterdag 19 maart vanaf ongeveer 18.00 uur tot in de kleine uurtjes.