Ontdek de mogelijkheden van de nieuwe website

Op onze nieuwe website staat veel informatie. Maar niet alles is zichtbaar voor iedereen. De website bestaat uit twee delen. Een openbaar deel en een afgeschermd deel. Het laatste is alleen toegankelijk voor leden en vrijwilligers. Hier kun je komen door in te loggen. Als je bent ingelogd kun je:

• alle telefoonnummers, adressen en geboortedata zien van je teamleden
    Teams > Team x > Namen
  • het tel- rij- en bardienstschema zien
    Teams > Jeugd > Team x > Programma
  • berichten lezen
    De Persoonlijke Nieuwsbrief (pzvis) komt binnenkort te vervallen. Je ontvangt dan geen berichten meer van SV Dynamo op je e-mailadres maar op deze website. Als je bent ingelogd kun je deze berichten lezen. In het linkermenu bij ‘Berichten’ zie je of er nieuwe berichten voor je zijn.
    Linkermenu > Berichten
  • berichten versturen
    In het linkermenu bij ‘Berichten’ kun je eenvoudig berichten versturen aan iedereen binnen de vereniging. Typ de voornaam in en kies de juiste persoon. Bij berichten aan meerdere personen plaats je een komma tussen de namen. Er komen nog teamlijsten, zodat je snel een heel team kunt mailen.
    Linkermenu > Berichten
  • krabbels lezen en plaatsen (alleen zichtbaar voor mensen die zijn ingelogd)
    Linkermenu > Krabbels
  • volleybal foto’s en video’s plaatsen (niet relevante/aanstootgevende foto’s en video’s worden verwijderd)
    Linkermenu > Inhoud aanmaken > Kies voor film of foto
  • een wedstrijdverslag plaatsen (kan alleen bij je eigen team)
    Linkermenu > Inhoud aanmaken > Teamverslag
  • jezelf inschrijven om een wedstrijd te fluiten (en jezelf er eventueel weer afhalen als je niet meer kunt)
    Menu Competitie > Scheidsrechters
  • een ticket aanmaken als je ziet dat er iets niet klopt op de site
    Linkermenu > Tickets

Hoe kun je inloggen? (dit is dus voor mensen die nog nooit hebben ingelogd..)

• Ga naar ‘mijndynamo’ (rechtsbovenin)
  • Kies voor nieuw wachtwoord aanvragen
  • Vul je gebruikersnaam in (niet je emailadres). Dit is de eerste letter van je voornaam + je viercijferige code. Deze code staat in alle e-mailberichten die je in het verleden hebt ontvangen van de vereniging. Voorbeeld: Je naam is Johan en je code is 1234. Vul dan in: j1234 (let op: geen hoofdletter gebruiken)
  • Druk op de knop ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’
  • Je ontvangt een mail van SV Dynamo op je e-mailadres. Hierin staat een link waarmee je kunt inloggen op de website.

Lukt het inloggen niet?

Stuur een mail naar inloggen@svdynamo.nl.

Tips

• Onder het menu Competitie > Bardienst & Zaalwacht zie je het bardienst en zaalwachtschema
  • Klik op > Senioren of > Jeugd en je krijgt alle senioren- of jeugdteams naast elkaar in plaats van onder elkaar (handig als je een klein scherm hebt)
  • Je ontvangt standaard een waarschuwing op je e-mailadres als er een nieuw bericht voor je is geplaatst. Wil je die waarschuwingen niet meer ontvangen omdat je regelmatig op de site komt, dan kun je het vinkje uitzetten via Mijn Account > ‘Berichten email notificatie’.
  • Onder ‘Mijn Account’ kun je je wachtwoord en gebruikersnaam aanpassen

Veel succes en als je bent ingelogd, zet dan een krabbel in het krabbelboek!