Kom naar het gezellige Après Ski feest op zaterdag 19 maart

Ook dit jaar organiseert Heren 5 weer het oergezellige Après Ski feest in het Dynamo Café mit Glühwein, Spiele und Bratwurst. En wel op zaterdag 19 maart vanaf ongeveer 18.00 uur tot in de kleine uurtjes.

Een dag waarop veel teams een thuiswedstrijd spelen, dus gegarandeerd volle bak. Speel je niet? Kom dan gewoon langs want iedereen is welkom en dit feest kun je niet missen. Er is voldoende te eten en er is ruim keus uit allerlei ‘speciale’ Après Ski drankjes: Glühwein, Flügel en vliegende hertjes! En met de gezellige Après Ski muziek op de achtergrond en feestende mensen op de voorgrond wordt het gewoon super gezellig. Om de feestvreugde te verhogen moet je natuurlijk wel zoveel mogelijk in Après Ski stijl komen. Dus hup die winterkleren aan. De toegang is gratis, het eten en drinken niet. Tot zaterdag 19 maart!