Vertrouwenspersonen stellen zich voor

Beste leden, ouders, trainers en begeleiders van SV Dynamo,

Met ingang van dit seizoen zijn wij begonnen als de nieuwe vertrouwenspersonen binnen SV Dynamo. Naast de sportieve doelen vinden wij het ook belangrijk dat iedereen het naar zijn zin heeft en we binnen onze vereniging een veilig klimaat behouden. Wanneer je je binnen de vereniging onveilig voelt of als je te maken krijgt met ongewenst gedrag, is het belangrijk om hierover samen in gesprek te gaan. Lukt het niet om dit met de desbetreffende personen te bespreken of kom je er samen niet uit? Dan staan wij voor je klaar om je hierin te ondersteunen.

Heb je als speler/speelster, ouder of begeleider vragen of behoefte aan een gesprek, neem dan contact op met een van ons. Weet je niet zeker of jouw vraag thuis hoort bij de vertrouwenspersoon? Stel hem dan! Op de website vind je onze contactgegevens en kan je meer lezen over de taken van de vertrouwenspersonen.

Dré Tiel Groenestege
Tessa Bouwmeester