Geef je nu op voor het minikamp!

Van vrijdag 11 juni tot en met zondag 13 juni 2021 gaan we weer op minikamp. Natuurlijk onder voorbehoud van de dan geldende Corona-maatregelen. Net als andere jaren proberen we er weer een geweldig weekend van te maken. We gaan veel leuke activiteiten doen. De begeleiding wordt verzorgd door leden van de minicommissie, mini-trainers en een aantal ouders. Lees hoe je je kunt opgeven onder 'lees het hele bericht'.

De kosten voor het kamp bedragen € 52,50 per kind.

Mee op kamp?

Het minikamp is voor alle mini’s van SV Dynamo en jeugdleden die geboren zijn tussen 1 juli 2008 en 1 juni 2015. Wacht niet te lang met aanmelden, want VOL=VOL! Meld je vóór 18 april 2021 aan via dit inschrijfformulier. Vul het inschrijfformulier volledig in en klik op 'Verzenden'. Je ontvangt na het invullen direct een e-mail ter bevestiging.

Vragen?

Heb je nog vragen, stuur dan een mailtje naar minikamp@svdynamo.nl.