SV Dynamo en Mennink voor 5 jaar met elkaar in zee

Vorige week is de samenwerking tussen Mennink Makelaars en SV Dynamo  bekrachtigd. Voor de komende 5 jaar is Mennink sponsor van onze vereniging. De naam van Mennink zal achterop het nieuwe Dynamo wedstrijdshirt komen te staan, boven het rugnummer. Mennink Makelaars, gevestigd aan de Loolaan 14 in Apeldoorn, is een gerenommeerde Apeldoornse makelaar met een no nonsens mentaliteit, die de huizenmarkt in Apeldoorn goed kent en zijn klanten altijd centraal stelt.

Mennink is binnen Dynamo ook geen onbekende. Als lid van de “Vrienden van Dynamo” is Mennink al jaren een trouwe supporter van ons vlaggenschip Draisma Dynamo. De overeenkomst met Mennink heeft een bijzonder karakter. Wanneer een huis door of via een SV Dynamo lid wordt verkocht, vloeit er 5% van het courtagebedrag als bonus naar onze clubkas. Dus steun je club door Mennink bij aan- en verkoop van een huis te laten weten dat je van Dynamo bent en geef het ook even door aan de Dynamo sponsorcommissie.