Volleyballen iets voor jou? 
Geef je op voor 3 x gratis trainen, Info over lidmaatschapLid worden

Geef je op voor Court crew H1/D1

 

 

 

 

 

 

 

Bestel je pizza voor Super Saturday! 

 

 

 

Volleyballen iets voor jou? 
Flyer (2 t/m 18 jaar)

 

 

 

 

 

 

Ja, ik kom ook naar het wereldcafé ledenraadpleging op woensdag 31 oktober 


 

 

Kom naar het eindfeest op zaterdag 21 april! 

 

 

 

 

 

Laatste Super Saturday op 7 april, bestel een Domino's pizza

 

 

 

 

Nieuw voor peuters en kleuters:
nijntje Beweegdiploma en Sportspeeltuin

 

 

Vacatures vrijwilligers

Overzicht van vacatures met een zéér hoge prioriteit


In de lijst staat een korte omschrijving van de taak. Klik je daarop dan verschijnt meer informatie.

Jeugd

Trainer of assistent-trainer

Je traint als hoofdtrainer of als assistent trainer een jeugdteam

1,5 uur per week
Trainer/Coach
5 assistenten
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
David Bergsma
0553604350 0612964717
david.bergsma@kpnmail.nl
Zaalwacht/wedstrijdleiding zaterdagochtend (jeugd)

De zaalwacht draagt er op wedstrijddagen zorg voor dat in de zaal veilig gespeeld kan worden. Als je 'ochtenddienst' hebt zorg je er voor dat de velden er piekfijn bij liggen en de netten op de juiste hoogte hangen. Je ontvangt teams en scheidsrechters, je zorgt voor ijs bij blessures en schakelt evt (para)-medische hulp in, maar je bewaakt ook dat wedstrijden op tijd beginnen, dat teams en scheidsrechters aanwezig zijn. Jij bent, namens de vereniging, degene die de contacten onderhoudt met de beheerder van het Omnisport. 

Circa 1 ochtend per 3 weken
Gastvrouw/-heer, Zaal
3 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Bart Bosman sr
0553669875 0655797943
bartsrbosman@gmail.com

Senioren

Lid van de commissie

De seniorencommissie is verantwoordelijk voor alle activiteiten die nodig zijn om de senioren te laten volleyballen (coördinatie van trainers, coaches, teamindelingen, wedstrijdmiddagen/avonden etc.).

De commissie bestaat momenteel uit 2 leden en is dan ook op zoek naar uitbreiding. 

Circa 150 uur per jaar met enkele pieken
Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Ilse van Beusekom
0553551111 0611213604
ilsebeus@gmail,com
Trainer

Je traint zelfstandig een team.

1,5 uur per week
Trainer/Coach
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Ilse van Beusekom
0553551111 0611213604
ilsebeus@gmail,com

Wedstrijdzaken

Coördinator zaalwacht

Als coördinator help je teams die als teamtaak 'zaalwacht/bardienst' hebben. Samen met circa 5 andere vrijwilligers word je een van de 'vaste' gezichten in het Dynamocafé voor officials, teams en de beheerder van het Omnisport. 

Vrijstelling voor de reguliere teamtaak zaalwacht/bardienst is bespreekbaar.

Als je er wat voor voelt voor deze leuke afwisselende functie of wat meer informatie wilt neem dan contact op. 
Circa 1 keer per 3 weken 4 uur
Gastvrouw/-heer
6 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Bart Bosman sr
0553669875 0655797943
bartsrbosman@gmail.com

Heren 1 en Dames 1

Zaalteam

Je maakt deel uit van een team vrijwilligers dat verantwoordelijk is voor het opbouwen van het veld en het inrichten van de ruimte rondom het veld: tafels, stoelen, installeren van technische apparaten, plaatsen van reclameborden, etc.

Enkele van de 14 thuiswedstrijden à 4 uur
Zaal
Voor D1 4 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Jan van Lohuizen
0553663058
j.lohuizen2@chello.nl
Jelle van den Berg
0555431090 0651088325
jelle
Opvang Nevobo officials/scheidsrechters

Je ontvangt en begeleidt de Nevobo officials, zoals juryleden, scheids- en lijnrechters. Wil je betrokken zijn bij Dames 1 en vind je het leuk om gastvrouw of gastheer te zijn, dan is dit iets voor jou.

Thuiswedstrijden Dames 1
Gastvrouw/-heer
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arie Verbeek
0616210588
arieverbeek@hotmail.com

Clubhuis

Medewerker bardienst (prioriteit: Midden)

Wij hebben een vaste club mensen die naast de verplichte bardienst als speler een extra of vaste bardienst draait.
Denk daarbij aan:
- de vrijdagavond (2 shifts van 18:30 tot 21:00 / 20:30 tot sluit)
- Heren 1 wedstrijd
- Businessclubborrel
- evenement (kwalificatietoernooi, schoolvolleybal)
- een trainingsavond (van 20:00 tot 23:00)

Wil je ook bij deze vaste club horen stuur dan een mail naar clubhuis@svdynamo.nl

circa 1 keer per 3/4 weken
Horeca
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie

Communicatie

Externe communicatie, persvoorlichter

Contact onderhouden met redacties en het schrijven van o.a. artikelen voor bladen  en persberichten.

8 uur per maand
Redactie
Ja
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Janet de Jonge
0553601827
janet.dejonge@gmail.com

Overzicht van vacatures met een hoge of zéér hoge (brand) prioriteit


In de lijst staat een korte omschrijving van de taak. Klik je daarop dan verschijnt meer informatie.

Bestuur

PR & Communicatie

Als bestuurder ben je samen met je medebestuurders verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging met als speciaal aandachtsgebied PR & Communicatie.
 

Bestuur
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arjan Oudbier
0555412449 0655123873
a.oudbier@planet.nl
Alice Jonker
0555215713
alice.jonker@kpnmail.nl
Algemene zaken

Vacature bestuurslid Algemene Zaken

Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn is met spoed op zoek naar een enthousiast bestuurslid algemene zaken. Als bestuurder ben je samen met de andere bestuursleden verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging, met als speciaal aandachtsgebied algemene zaken. 

Ben jij op zoek naar;

·         een nieuwe uitdaging?

·         een zinvolle tijdsbesteding in een sportieve omgeving?

 

Kun je goed organiseren en heb je uitstekende communicatieve vaardigheden?

Dan is deze functie wat voor jou!

Taken en werkzaamheden bestuurslid Algemene Zaken

De belangrijkste taken zijn:

·         Onderhouden van contacten met Accres (inhuur, o.a. Welgelegenhal)

·         Onderhouden van contacten met het Omnisport inzake inhuur zaalruimte

·         Verantwoordelijk voor de inhuur van trainings- en wedstrijd locaties

·         Verantwoordelijk voor het technisch beheer van het Dynamo Café

·         Verantwoordelijk voor de aanschaf van trainings- en wedstrijdmateriaal (ballen, netten etc.) met uitzondering van kleding e.d.

Dagelijkse uitvoeringstaken worden gedaan door:

·         Technisch beheer:  Henk van den Hazel

·         Wedstrijdsecretariaat: Marleen Jacobsen, Alice Lit en Bart Bosman

Inschatting van de tijdsbesteding

·         Na een inwerkperiode is dit tussen de twee en vier uur per week met een piek rond de start van een nieuw seizoen.

Als organisatie bieden wij

·        een gedegen inwerkperiode door vrijwilligers met veel ervaring en kennis van de vereniging;

·        een goede inhoudelijke begeleiding;

·        inspraak in de uitvoering van de werkzaamheden;

·        een omgeving waarin je ervaring opdoet met werken in een team.

Verder biedt het je de mogelijkheden je sociaal/zakelijk netwerk uit te breiden. Je draagt bij aan het versterken van het groepsgevoel binnen de vereniging en levert een maatschappelijke bijdrage!

 

Wij hebben elkaar nodig. Immers: vele handen maken licht werk!

Voor verdere informatie over deze vacature kun je telefonisch of via de mail contact opnemen met Peter Aalders, telefoon 06 83 215 272 of mail, pl.aalders@upcmail.nl.

 

Bestuur
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arjan Oudbier
0555412449 0655123873
a.oudbier@planet.nl
Alice Jonker
0555215713
alice.jonker@kpnmail.nl

Mini's

Hoofdtrainer van 1 woensdagmiddag groep

Hoofdtrainer: Je traint een groep van ongeveer 15/20 kinderen als hoofdtrainer en hebt 1 of 2 assistent trainers die jou helpen. Volleybal ervaring is vereist. Trainers materialen zijn aanwezig.

Gezocht: Hoofdtrainer woensdagmiddag 16.00-17.30 uur

 

1,5 uur per week excl. voorbereiding thuis
Trainer/Coach
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Annemieke Dijkgraaf
0553551445 0644083033
annemieke_dijkgraaf@hotmail.com
Hoofdtrainer van 1 maandagmiddag groep

Hoofdtrainer: Je traint een groep van ongeveer 15/20 kinderen als hoofdtrainer en hebt 1 of 2 assistent trainers die jou helpen. Volleybal ervaring is vereist. Trainers materialen zijn aanwezig.

Gezocht: Hoofdtrainer maandagmiddag 16.00-17.00 uur

 

1 uur per week
Trainer/Coach, Zaal
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Annemieke Dijkgraaf
0553551445 0644083033
annemieke_dijkgraaf@hotmail.com
Assistent trainer vrijdagmiddag

Gezocht: assistent trainer vrijdag eind van de middag. 17.30 tot 19.00 uur

Lijkt het je leuk om op vrijdag te helpen met trainen geven? Je helpt de hoofdtrainer met bijv ballen aangooien, oefeningen draaien en op de kinderen letten. Laat het de minicommissie weten!!!

1,5 per week
Trainer/Coach, Zaal
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Annemieke Dijkgraaf
0553551445 0644083033
annemieke_dijkgraaf@hotmail.com

Jeugd

Lid Jeugdraad

Organisatorisch opstarten van een Jeugdraad. Aantal jongens en meisjes.

Bestuur
4
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Trainer of assistent-trainer

Je traint als hoofdtrainer of als assistent trainer een jeugdteam

1,5 uur per week
Trainer/Coach
5 assistenten
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
David Bergsma
0553604350 0612964717
david.bergsma@kpnmail.nl
Zaalwacht/wedstrijdleiding zaterdagochtend (jeugd)

De zaalwacht draagt er op wedstrijddagen zorg voor dat in de zaal veilig gespeeld kan worden. Als je 'ochtenddienst' hebt zorg je er voor dat de velden er piekfijn bij liggen en de netten op de juiste hoogte hangen. Je ontvangt teams en scheidsrechters, je zorgt voor ijs bij blessures en schakelt evt (para)-medische hulp in, maar je bewaakt ook dat wedstrijden op tijd beginnen, dat teams en scheidsrechters aanwezig zijn. Jij bent, namens de vereniging, degene die de contacten onderhoudt met de beheerder van het Omnisport. 

Circa 1 ochtend per 3 weken
Gastvrouw/-heer, Zaal
3 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Bart Bosman sr
0553669875 0655797943
bartsrbosman@gmail.com
Lid van de jeugdcommissie

De jeugdcommissie is verantwoordelijk voor alle activiteiten die nodig zijn om de jeugd te laten volleyballen (coördinatie van trainers, coaches, teamindelingen, wedstrijdochtenden etc.).

De jeugdcommissie bestaat momenteel uit 9 leden, waarvan 5 leden die enkele teams volgen op technisch gebied. De jeugdcommissie heeft in principe geen vacatures. Wel heeft de jeugdcommissie behoefte aan een aantal taakvrijwilligers.Dit zijn leden of ouders van leden die een beperkte, afgebakende taak op zich nemen. In deze lijst vind je een aantal voorbeelden.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Harold Dubbelhuis
0553603021 0653233672
hjdubbelhuis@gmail.com

Senioren

Lid van de commissie

De seniorencommissie is verantwoordelijk voor alle activiteiten die nodig zijn om de senioren te laten volleyballen (coördinatie van trainers, coaches, teamindelingen, wedstrijdmiddagen/avonden etc.).

De commissie bestaat momenteel uit 2 leden en is dan ook op zoek naar uitbreiding. 

Circa 150 uur per jaar met enkele pieken
Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Ilse van Beusekom
0553551111 0611213604
ilsebeus@gmail,com
Trainer

Je traint zelfstandig een team.

1,5 uur per week
Trainer/Coach
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Ilse van Beusekom
0553551111 0611213604
ilsebeus@gmail,com

Wedstrijdzaken

Coördinator zaalwacht

Als coördinator help je teams die als teamtaak 'zaalwacht/bardienst' hebben. Samen met circa 5 andere vrijwilligers word je een van de 'vaste' gezichten in het Dynamocafé voor officials, teams en de beheerder van het Omnisport. 

Vrijstelling voor de reguliere teamtaak zaalwacht/bardienst is bespreekbaar.

Als je er wat voor voelt voor deze leuke afwisselende functie of wat meer informatie wilt neem dan contact op. 
Circa 1 keer per 3 weken 4 uur
Gastvrouw/-heer
6 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Bart Bosman sr
0553669875 0655797943
bartsrbosman@gmail.com

Heren 1 en Dames 1

Oplopen

Als mini krijg je de kans om op te lopen tijdens een thuiswedstrijd van Heren 1 of Dames 1 in Omnisport Apeldoorn. Vóór de wedstrijd kom je dan hand in hand met een spelers of speelster de hal in rennen.

Paar keer per seizoen
Zaal
Heel veel!
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Anneke Klomp
0557502570 0636155260
klomp1@zonnet.nl
Videoscout: observeren, coderen en registreren (laptop) van spelsituaties

De videoscout observeert, codeert en registreert (op een laptop) alle spelsituaties tijdens een wedstrijd. De informatie die je als videoscout invoert in het systeem is direct opvraagbaar door de trainer. Jouw informatie kan het verschil maken tussen verlies en winst. Als je geconcentreerd kunt werken en betrokken wilt zijn bij Heren 1 of Dames 1 is dit iets voor jou en word je opgeleid tot videoscout. Samen met een aantal videoscouts verdeel je de wedstrijden.

Uit- en thuiswedstrijden H1 en D1
Trainer/Coach, Zaal
Voor D1 2 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arie Verbeek
0616210588
arieverbeek@hotmail.com
Speaker

De speakers van Heren 1 en Dames 1 verzorgen de formele taken rondom een wedstrijd, zoals het voorstellen van de teams en de officials en het noemen van de wissels. Daarnaast zorgt de speaker voor de muziek.

Iets voor jou?

Deze taak is ook goed te doen door jeugdleden. Lijkt het je leuk en twijfel je of je het wel kunt, kies dan toch voor deze taak. De begeleiding van Heren 1 of Dames 1 nodigt je uit en legt je uit wat de bedoeling is. Je kunt dan altijd nog aangeven of je het wat vindt.

Thuiswedstrijden
Zaal
2-4 personen (evt duo's)
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Organisatie rondom ballenkinderen en vegers

Dit jaar zijn onze ballenkinderen, quickmoppers en vegers weer uitgeroepen tot de beste van Nederland. Als het aan Anneke Klomp ligt, de drijvende kracht achter dit succes, worden onze ballenkinderen en vegers volgend seizoen weer de beste van Nederland. Wil je samen met Anneke de organisatie rondom de wedstrijden van Heren 1 en Dames 1 verzorgen?

Enkele thuiswedstrijden D1/H1
Gastvrouw/-heer, Zaal
1 à 2 persoon
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Zaalteam

Je maakt deel uit van een team vrijwilligers dat verantwoordelijk is voor het opbouwen van het veld en het inrichten van de ruimte rondom het veld: tafels, stoelen, installeren van technische apparaten, plaatsen van reclameborden, etc.

Enkele van de 14 thuiswedstrijden à 4 uur
Zaal
Voor D1 4 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Jan van Lohuizen
0553663058
j.lohuizen2@chello.nl
Jelle van den Berg
0555431090 0651088325
jelle
Opvang Nevobo officials/scheidsrechters

Je ontvangt en begeleidt de Nevobo officials, zoals juryleden, scheids- en lijnrechters. Wil je betrokken zijn bij Dames 1 en vind je het leuk om gastvrouw of gastheer te zijn, dan is dit iets voor jou.

Thuiswedstrijden Dames 1
Gastvrouw/-heer
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arie Verbeek
0616210588
arieverbeek@hotmail.com

Clubhuis

Medewerker bardienst (prioriteit: Midden)

Wij hebben een vaste club mensen die naast de verplichte bardienst als speler een extra of vaste bardienst draait.
Denk daarbij aan:
- de vrijdagavond (2 shifts van 18:30 tot 21:00 / 20:30 tot sluit)
- Heren 1 wedstrijd
- Businessclubborrel
- evenement (kwalificatietoernooi, schoolvolleybal)
- een trainingsavond (van 20:00 tot 23:00)

Wil je ook bij deze vaste club horen stuur dan een mail naar clubhuis@svdynamo.nl

circa 1 keer per 3/4 weken
Horeca
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie

Communicatie

Externe communicatie, persvoorlichter

Contact onderhouden met redacties en het schrijven van o.a. artikelen voor bladen  en persberichten.

8 uur per maand
Redactie
Ja
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Janet de Jonge
0553601827
janet.dejonge@gmail.com

Evenementen

Organiseren van sponsoracties

Naast contributie-, baropbrengsten en sponsorgelden, leveren ook de diverse acties noodzakelijke inkomsten op voor Dynamo. Te denken valt aan het organiseren van een bloembollenactie, kerstbrodenactie, oliebollen/appelflappenactie, vuurwerkactie, VriendenLoterij actie of Sponsorloop. De werkzaamheden bestaan uit het bedenken en organiseren van verschillende acties.

Organisatie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Lid van de commissie

Voor iedereen die graag een bijdrage wil leveren aan een bruisend verenigingsleven door het organiseren van verschillende evenementen.  Te denken valt aan een klaverjasavond, après-ski feest, feestavond etc.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie

Overzicht taken en functies


In de lijst staat een korte omschrijving van de taak en tussen haakjes of er een vacature is. Klik je daarop dan verschijnt meer informatie.

Je kunt in de lijst gericht zoeken door een taak aan te vinken en op 'Bevestig' te klikken.

Bestuur

Voorzitter (prioriteit: Geen vacature)

Als bestuurder ben je samen met je medebestuurders verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Secretaris (prioriteit: Geen vacature)

Als bestuurder ben je samen met je medebestuurders verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Penningmeester (prioriteit: Geen vacature)

Als bestuurder ben je samen met je medebestuurders verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging, met als speciaal aandachtsgebied de financiën. Deze functie komt vacant vanaf het volgende seizoen. Een ruime inwerkperiode is wenselijk.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arjan Oudbier
0555412449 0655123873
a.oudbier@planet.nl
Erik Fokke
0553604653 0653691124
erik.fokke62@upcmail.nl
Technische zaken (prioriteit: Geen vacature)

De technische commissie van SV Dynamo is verantwoordelijk voor alle speltechnische zaken en de uitvoering van het technisch beleid van de vereniging. De technische commissie bestaat uit drie personen: een bestuurslid, een technisch coördinator voor de dameslijn en een technisch coördinator voor de herenlijn. De technische commissie treedt tegelijkertijd aan en verdeelt in goed onderling overleg de taken.


De technische commissie houdt zich bezig met:

  • de organisatorische en procesmatige aspecten van het technisch beleid en de breedte-teams
  • de technisch inhoudelijke (volleybal) aspecten van het technisch beleid, de prestatieteams en talentontwikkeling


Taken en werkzaamheden bestuurslid TZ

De belangrijkste taken zijn (is samenwerking met de technisch coördinator van de dames- en de herenlijn):
 

  • bepalen en uitdragen technisch beleid
  • opzetten en onderhouden TZ overleg
  • vertegenwoordigen van de vereniging bij Nevobo
  • invulling geven aan de teamindeling van de prestatieteams (m/v)
  • organiseren en inplannen van trainers voor de prestatieteams
  • opleiden, begeleiden en eerste aanspreekpunt voor trainers van de prestatieteams
  • evalueren met trainers en coaches van prestatieteams na elke competitie(helft)
  • organiseren van periodieke trainersoverleggen
  • naar behoefte overleg met trainers, teams, spelers (m/v)
  • volgen prestaties van teams en individuele spelers (m/v)


Inschatting van de tijdsbesteding

Na een inwerkperiode is dit tussen de twee en vier uur per week met een piek rond de start van een nieuw seizoen.


Als organisatie bieden wij

  • een gedegen inwerkperiode door vrijwilligers met veel ervaring en kennis van de vereniging;
  • een goede inhoudelijke begeleiding;
  • inspraak in de uitvoering van de werkzaamheden;
  • een omgeving waarin je ervaring opdoet met werken in een team.


Verder biedt het je de mogelijkheden je sociaal/zakelijk netwerk uit te breiden. Je draagt bij aan het versterken van het groepsgevoel binnen de vereniging en levert een maatschappelijke bijdrage!
Wij hebben elkaar nodig. Immers: vele handen maken licht werk!


Meer informatie

Voor verdere informatie over deze vacature kun je telefonisch of via de mail contact opnemen met Arjan Oudbier telefoon 055 5 41 24 49 of mail, voorzitter@svdynamo.nl.

 

Bestuur
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arjan Oudbier
0555412449 0655123873
a.oudbier@planet.nl
Commerciële zaken (prioriteit: Geen vacature)

Als bestuurder ben je samen met je medebestuurders verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging, met als speciaal aandachtsgebied commerciële zaken en sponsoring. 


Commerciële zaken/sponsorcommissie

De vereniging SV Dynamo heeft gezamenlijk met de Stichting Top een Sponsorcommissie. De samenwerking is vastgelegd in een overeenkomst (charter). Naast inkomsten uit contributie en baromzet kent de vereniging geen andere inkomsten dan uit eventuele sponsorbijdragen. Om de vereniging, top, lijn maar ook jeugd en mini’s goed te kunnen laten functioneren is het belangrijk dat de vereniging inkomsten uit sponsorbijdragen genereert. Dit doet de sponsorcommissie.


De vereniging is nu echter niet vertegenwoordigd in de sponsorcommissie. De vacature bestuurslid die de sponsorbelangen in deze commissie vertegenwoordigt dient dringend ingevuld te worden.


Het bestuurslid commerciële zaken maakt deel uit van de sponsorcommissie. Zorgt voor de verbindingen en de commerciële belangen van de vereniging en draagt mede bij aan het initiëren ervan.

Het bestuur van SV Dynamo is met spoed op zoek naar een bestuurslid commerciële zaken.

Heb je hier zin in en affiniteit mee, dan is deze functie wat voor jou! Mooi is natuurlijk ook wanneer je al over een (commercieel) netwerk beschikt.


Taken en werkzaamheden bestuurslid commerciële zaken

De belangrijkste taken zijn:
• Deelnemen in de sponsorcommissie
• Terugkoppeling naar en initiëren vanuit het bestuur van de vereniging
• Onderhouden van contacten met huidige sponsoren en onderhouden van het netwerk (w.o. de club van 100)
• Sturing en mede uitvoering geven aan het benaderen van potentiële nieuwe sponsoren
• Initiëren en aansturen (van leden tbv) van acties die de vereniging geld opleveren zoals oliebollenacties, VriendenLoterij etc.


Inschatting van de tijdsbesteding
Ongeveer 8 uur per maand.


Meer informatie
Voor verdere informatie over deze vacature kun je telefonisch of via de mail contact opnemen met Arjan Oudbier: voorzitter@svdynamo.nl.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arjan Oudbier
0555412449 0655123873
a.oudbier@planet.nl
PR & Communicatie (prioriteit: Hoog)

Als bestuurder ben je samen met je medebestuurders verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging met als speciaal aandachtsgebied PR & Communicatie.
 

Bestuur
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arjan Oudbier
0555412449 0655123873
a.oudbier@planet.nl
Alice Jonker
0555215713
alice.jonker@kpnmail.nl
Algemene zaken (prioriteit: Hoog)

Vacature bestuurslid Algemene Zaken

Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn is met spoed op zoek naar een enthousiast bestuurslid algemene zaken. Als bestuurder ben je samen met de andere bestuursleden verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de vereniging, met als speciaal aandachtsgebied algemene zaken. 

Ben jij op zoek naar;

·         een nieuwe uitdaging?

·         een zinvolle tijdsbesteding in een sportieve omgeving?

 

Kun je goed organiseren en heb je uitstekende communicatieve vaardigheden?

Dan is deze functie wat voor jou!

Taken en werkzaamheden bestuurslid Algemene Zaken

De belangrijkste taken zijn:

·         Onderhouden van contacten met Accres (inhuur, o.a. Welgelegenhal)

·         Onderhouden van contacten met het Omnisport inzake inhuur zaalruimte

·         Verantwoordelijk voor de inhuur van trainings- en wedstrijd locaties

·         Verantwoordelijk voor het technisch beheer van het Dynamo Café

·         Verantwoordelijk voor de aanschaf van trainings- en wedstrijdmateriaal (ballen, netten etc.) met uitzondering van kleding e.d.

Dagelijkse uitvoeringstaken worden gedaan door:

·         Technisch beheer:  Henk van den Hazel

·         Wedstrijdsecretariaat: Marleen Jacobsen, Alice Lit en Bart Bosman

Inschatting van de tijdsbesteding

·         Na een inwerkperiode is dit tussen de twee en vier uur per week met een piek rond de start van een nieuw seizoen.

Als organisatie bieden wij

·        een gedegen inwerkperiode door vrijwilligers met veel ervaring en kennis van de vereniging;

·        een goede inhoudelijke begeleiding;

·        inspraak in de uitvoering van de werkzaamheden;

·        een omgeving waarin je ervaring opdoet met werken in een team.

Verder biedt het je de mogelijkheden je sociaal/zakelijk netwerk uit te breiden. Je draagt bij aan het versterken van het groepsgevoel binnen de vereniging en levert een maatschappelijke bijdrage!

 

Wij hebben elkaar nodig. Immers: vele handen maken licht werk!

Voor verdere informatie over deze vacature kun je telefonisch of via de mail contact opnemen met Peter Aalders, telefoon 06 83 215 272 of mail, pl.aalders@upcmail.nl.

 

Bestuur
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arjan Oudbier
0555412449 0655123873
a.oudbier@planet.nl
Alice Jonker
0555215713
alice.jonker@kpnmail.nl

Mini's

Technisch coördinator mini's (prioriteit: Geen vacature)

Gezocht: persoon met volleybal technisch inzicht die goed kan communiceren en gek is op kinderen.

Teco van alle mini's. Hoofd aansprakelijke mbt teamindeling mini's. Aanspreekpunt voor ouders. Aanspreekpunt voor trainers. Begeleider voor de trainers. Begeleider voor de coaches. De teco dient aanwezig te zijn op trainingen en wedstrijd dagen om zo een duidelijk overzicht te krijgen van alle kinderen.

Verschilt per week. Drukke tijden: 10 uur. Rustige tijden: 5 uur.
Organisatie, Trainer/Coach, Zaal, Overig
ja
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Harold Dubbelhuis
0553603021 0653233672
hjdubbelhuis@gmail.com
Hoofdtrainer van 1 maandagmiddag groep (prioriteit: Hoog)

Hoofdtrainer: Je traint een groep van ongeveer 15/20 kinderen als hoofdtrainer en hebt 1 of 2 assistent trainers die jou helpen. Volleybal ervaring is vereist. Trainers materialen zijn aanwezig.

Gezocht: Hoofdtrainer maandagmiddag 16.00-17.00 uur

 

1 uur per week
Trainer/Coach, Zaal
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Annemieke Dijkgraaf
0553551445 0644083033
annemieke_dijkgraaf@hotmail.com
Hoofdtrainer van 1 woensdagmiddag groep (prioriteit: Hoog)

Hoofdtrainer: Je traint een groep van ongeveer 15/20 kinderen als hoofdtrainer en hebt 1 of 2 assistent trainers die jou helpen. Volleybal ervaring is vereist. Trainers materialen zijn aanwezig.

Gezocht: Hoofdtrainer woensdagmiddag 16.00-17.30 uur

 

1,5 uur per week excl. voorbereiding thuis
Trainer/Coach
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Annemieke Dijkgraaf
0553551445 0644083033
annemieke_dijkgraaf@hotmail.com
Assistent trainer vrijdagmiddag (prioriteit: Hoog)

Gezocht: assistent trainer vrijdag eind van de middag. 17.30 tot 19.00 uur

Lijkt het je leuk om op vrijdag te helpen met trainen geven? Je helpt de hoofdtrainer met bijv ballen aangooien, oefeningen draaien en op de kinderen letten. Laat het de minicommissie weten!!!

1,5 per week
Trainer/Coach, Zaal
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Annemieke Dijkgraaf
0553551445 0644083033
annemieke_dijkgraaf@hotmail.com
Vervanger voor de mini wedstrijd ochtenden (prioriteit: Laag)

Lijkt het je leuk om ongeveer 6 ochtenden in het jaar aanwezig te zijn op de miniochtenden van Sv Dynamo en alle zaken op de vloer en erom heen te regelen???

maximaal 3x een zaterdagochtend in een half jaar
Organisatie, Gastvrouw/-heer, Zaal
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Annemieke Dijkgraaf
0553551445 0644083033
annemieke_dijkgraaf@hotmail.com
Activiteitencommissie (prioriteit: Laag)

Ouders en 18+ die samen met de minicommissie feesten organiseren voor de mini's Zoals startdag, Pasen, Sinterklaas e.d

meerdere uren per activiteit
Organisatie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Zoeken van sponsoren voor het minikamp (prioriteit: Laag)

Om het minikamp te kunnen blijven realiseren hebben we sponsoren nodig.

minimaal
Overig
nee
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Annemieke Dijkgraaf
0553551445 0644083033
annemieke_dijkgraaf@hotmail.com
Keukenploeg minikamp (prioriteit: Geen vacature)

Ouders of 18+ die het leuk vinden om met de mini's op kamp te gaan en voor de groep het eten en drinken verzorgen

1 x per jaar een weekend
Gastvrouw/-heer, Horeca
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Lid van de minicommissie (prioriteit: Geen vacature)

De minicommissie is verantwoordelijk voor alles wat met de mini's te maken heeft. Bijvoorbeeld het regelen, begeleiden en informeren van de coaches, de organisatie van de competitie, de organisaten van activiteiten en is eindverantwoordelijk voor de teamindeling.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Zaalwacht CMV ochtenden (prioriteit: Geen vacature)

Je bent hier de assistent van het wedstrijdsecretariaat. Mocht de wedstrijd secretaris niet kunnen, dan neem je de taken over. Verder assisteer je.

6x een zaterdagochtend in een half jaar
Organisatie, Zaal
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie

Jeugd

Trainer of assistent-trainer (prioriteit: Brand)

Je traint als hoofdtrainer of als assistent trainer een jeugdteam

1,5 uur per week
Trainer/Coach
5 assistenten
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
David Bergsma
0553604350 0612964717
david.bergsma@kpnmail.nl
Coördinator trainingen en hallen (prioriteit: Midden)

De taak is om overzicht te houden over wanneer wie waar traint en wanneer trainingen stoppen en starten ivm vakanties en dit op de juiste manier communiceren.
Het lijkt zo simpel, maar enkele dagen na publicatie van het trainingschema op de site blijkt in de praktijk dat er wijzigingen komen die niet worden verwerkt in het trainingschema op de site.

NB. Samen met hen die dit voor de senioren en recreanten verzorgen.

Eenmalig structuur aanbrengen, daarna minuten per maand
Redactie
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Henk Kat
0553601827 0650461845
henk.kat@gmail.com
Coördinator toernooien (prioriteit: Midden)

De jeugdcommissie streeft er naar dat teams aan toernooien deelnemen. De coördinator maakt een overzicht van interessante toernooien en stimuleert teams om hier aan deel te nemen.

Verzamelen interessante toernooi en teams enthousiasmeren
Organisatie
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Coördinator coaches (prioriteit: Midden)

De 'Coördinator coaches' onderhoudt regelmatig contact met coaches, draagt het jeugdcommisiebeleid uit (o.a. In een breedteteam speelt iedereen, winnen is minder belangrijk dan plezier, etc.), stimuleert coaches en brengt ze samen om kennis en ervaringen uit te wisselen.

Zelf in te vullen
Organisatie
1 of 2
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Henk Kat
0553601827 0650461845
henk.kat@gmail.com
Coach, evt. samen met ervaren (jeugd)speler (prioriteit: Laag)

Het coachschap voor jeugdteams is ideaal voor ouders. Voel je je op volleybaltechnisch gebied niet al te sterk maar vind je het leuk om met een groep kinderen op te trekken dan zorgen we voor een assistent die je daar bij kan helpen. Je kunt ook samen met een andere ouder coachen.

paar uur per week, evt als duo
Trainer/Coach
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Henk Kat
0553601827 0650461845
henk.kat@gmail.com
Opstarten bardienst zaterdagochtend (ideaal voor ouders met een kind in de jeugd) (prioriteit: Midden)

De jeugdwedstrijden zijn op zaterdagochtend. Ouders van leden verzorgen de barbezetting als 'teamtaak' tijdens deze wedstrijden, waarbij er uiteraard rekening mee wordt gehouden dat ouders de wedstrijd van het eigen kind kunnen zien.
Voor de zaterdagochtend, 1 uur vóór het begin van de eerste wedstrijd (variërend tussen 9.00 en 10.00) , zoeken wij een paar 'vaste' leden/ouders die op toerbeurt verantwoordelijk zijn voor het openen van de hal en het Dynamo Café, het ophangen van de vlaggen en meehelpen met het opstarten van de bardienst. Als je op zaterdag regelmatig 'door de wekker heen slaapt' is deze functie niet geschikt voor je.

Van 8.00-11.00 uur, circa 1 keer per 3 à 4 weken
Gastvrouw/-heer, Horeca
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Christien Lucassen
0555222362 0636500766
clucassen@xs4all.nl
Belinda van Brenk
0612917601
r.b.vanbrenk@hotmail.nl
Coördinator sleutels (prioriteit: Midden)

Coördinator houdt bij wie een sleutel heeft van de sporthallen en de ballenkasten.

Paar uur per seizoen
Organisatie
1
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Henk Kat
0553601827 0650461845
henk.kat@gmail.com
Coördinator shirts (prioriteit: Midden)

Het Dynamo inspeelshirt (met het jaartal er op) is bijzonder populair. De vereniging koopt deze shirts centraal in en de 'Coördinator shirts' bedenkt een methodiek (en voert die, evt met anderen, uit) om de shirts bij de spelers te krijgen en het geld te innen.

Circa 16 uur in een korte periode
Organisatie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Karin Rouw
0553660528
karin.rouw@gmail.com
Henk Kat
0553601827 0650461845
henk.kat@gmail.com
Lid Jeugdraad (prioriteit: Hoog)

Organisatorisch opstarten van een Jeugdraad. Aantal jongens en meisjes.

Bestuur
4
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Zaalwacht/wedstrijdleiding zaterdagochtend (jeugd) (prioriteit: Brand)

De zaalwacht draagt er op wedstrijddagen zorg voor dat in de zaal veilig gespeeld kan worden. Als je 'ochtenddienst' hebt zorg je er voor dat de velden er piekfijn bij liggen en de netten op de juiste hoogte hangen. Je ontvangt teams en scheidsrechters, je zorgt voor ijs bij blessures en schakelt evt (para)-medische hulp in, maar je bewaakt ook dat wedstrijden op tijd beginnen, dat teams en scheidsrechters aanwezig zijn. Jij bent, namens de vereniging, degene die de contacten onderhoudt met de beheerder van het Omnisport. 

Circa 1 ochtend per 3 weken
Gastvrouw/-heer, Zaal
3 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Bart Bosman sr
0553669875 0655797943
bartsrbosman@gmail.com
Lid van de jeugdcommissie (prioriteit: Hoog)

De jeugdcommissie is verantwoordelijk voor alle activiteiten die nodig zijn om de jeugd te laten volleyballen (coördinatie van trainers, coaches, teamindelingen, wedstrijdochtenden etc.).

De jeugdcommissie bestaat momenteel uit 9 leden, waarvan 5 leden die enkele teams volgen op technisch gebied. De jeugdcommissie heeft in principe geen vacatures. Wel heeft de jeugdcommissie behoefte aan een aantal taakvrijwilligers.Dit zijn leden of ouders van leden die een beperkte, afgebakende taak op zich nemen. In deze lijst vind je een aantal voorbeelden.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Harold Dubbelhuis
0553603021 0653233672
hjdubbelhuis@gmail.com

Senioren

Trainer (prioriteit: Brand)

Je traint zelfstandig een team.

1,5 uur per week
Trainer/Coach
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Ilse van Beusekom
0553551111 0611213604
ilsebeus@gmail,com
Lid van de commissie (prioriteit: Brand)

De seniorencommissie is verantwoordelijk voor alle activiteiten die nodig zijn om de senioren te laten volleyballen (coördinatie van trainers, coaches, teamindelingen, wedstrijdmiddagen/avonden etc.).

De commissie bestaat momenteel uit 2 leden en is dan ook op zoek naar uitbreiding. 

Circa 150 uur per jaar met enkele pieken
Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Ilse van Beusekom
0553551111 0611213604
ilsebeus@gmail,com

Recreanten

Trainer (prioriteit: Midden)

Je traint zelfstandig een groep.

1,5 uur per week
Trainer/Coach
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Lid van de commissie (prioriteit: Midden)

De recreantencommissie is een door het verenigingsbestuur ingestelde commissie die speciaal is belast met het regelen van alle zaken die de recreanten aangaan: samenstelling trainingsgroepen, afstemming trainers, organisatie toernooien, financiën van de recreanten etc.

Circa 150 uur per jaar met enkele pieken
Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie

Technische zaken

Lid van de commissie (prioriteit: Geen vacature)

Binnen het bestuur zijn er twee bestuursleden technische zaken. Samen met de commissie Technische Zaken en de overige technische commissies zijn zij verantwoordelijk voor het technisch beleid en de organisatie rondom de competitie.

 

Bestuur
2 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arjan Oudbier
0555412449 0655123873
a.oudbier@planet.nl

Wedstrijdzaken

Coördinator zaalwacht (prioriteit: Brand)

Als coördinator help je teams die als teamtaak 'zaalwacht/bardienst' hebben. Samen met circa 5 andere vrijwilligers word je een van de 'vaste' gezichten in het Dynamocafé voor officials, teams en de beheerder van het Omnisport. 

Vrijstelling voor de reguliere teamtaak zaalwacht/bardienst is bespreekbaar.

Als je er wat voor voelt voor deze leuke afwisselende functie of wat meer informatie wilt neem dan contact op. 
Circa 1 keer per 3 weken 4 uur
Gastvrouw/-heer
6 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Bart Bosman sr
0553669875 0655797943
bartsrbosman@gmail.com
Verenigingscheidsrechter t/m 1e klasse (Senioren verplicht!) (prioriteit: Midden)

Voor de seniorenteams is het fluiten van wedstrijden een van de teamtaken. Elk seniorenteam dient zorgt te dragen voor circa 16 fluitbeurten door gediplomeerde scheidsrechters. 

Seniorenteams fluiten circa 16 wedstrijden per seizoen

Het leveren van 2 à 3 officiële scheidsrechters (die samen circa 16 wedstrijden fluiten per seizoen) per seniorenteam is een methode om op korte termijn te beschikken over voldoende scheidsrechters om het wedstrijdschema dicht te krijgen. Het is geen doel op zich. Net zoals niet elk team 2 of 3 trainers, of 2 of 3 bestuursleden levert zou dat op termijn ook voor scheidsrechters kunnen gelden: doen wat bij je past en waar je goed in bent!

Het ultieme doel is om voldoende enthousiaste scheidsrechters te hebben die elke 2 weken (of vaker) een wedstrijd fluiten, ongeacht uit welk team ze komen. Door wat vaker te fluiten stijgt het niveau en ben je straks in staat om ook wedstrijden in de 2e klasse of hoger te fluiten of zelfs onze vereniging te vertegenwoordigen in de regio als scheidsrechter in de promotieklasse of regiodivisie.

Scheidsrechter worden (ook voor jeugd)

Je kunt op elk moment starten met de scheidsrechterscursus (zelfstudie). De cursus bestaat uit schriftelijk cursusmateriaal en begeleiding door onze scheidsrechterbegeleiders. We streven er naar om elk seizoen minimaal 1 'opfris- of verdiepingsbijeenkomst te organiseren voor scheidsrechters. De kosten voor de cursus worden door de vereniging betaald en je ontvangt van de vereniging een fluitje en een polo in bruikleen. Zodra je aan de cursus begint mag je je eerste wedstrijden gaan fluiten, deze mag jezelf uitkiezen. Beginnende scheidsrechters fluiten jeugd t/m 2e klasse senioren. Na een aantal wedstrijden gefloten te hebben word je beoordeeld, door een van onze eigen mensen, en ben je officieel scheidsrechter. Als je dit hokje aanvinkt, nemen we contact met je op.

Zelfstudie, va 1 wedstr per 3 wk
Arbitrage
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Regionaal of Nationaal scheidsrechter (prioriteit: Midden)

Voor elk team in de promotieklasse en regiodivisie dient onze vereniging scheidsrechters te leveren die in de regio wedstrijden in de promotieklasse en regiodivisie gaan fluiten.

Regioscheidsrechter worden

Om regioscheidsrechter te worden zijn er 3 cursusbijeenkomsten (in principe zijn deze niet verplicht, maar wel leerzaam). Je krijgt een leercoach die je begeleidt tijdens je opleiding. Je fluit minimaal 1 per 4 weken een wedstrijd, waarbij rekening wordt gehouden met je eigen wedstrijden als speler of als coach. In principe is de leeftijdgrens 18 jaar, maar voor talenten worden uitzondering gemaakt (bv 16+).

Zelfstudie, va 1 wedstr per 4 wk
Arbitrage
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Teller Nationaal wedstrijdformulier (prioriteit: Geen vacature)

Vanaf de Regiodivisie en hoger wordt geteld met het 'Nationaal wedstrijdformulier'. Bij Dames 1 wordt het wedstrijd online ingevuld tijdens de wedstrijd. Als het Nationaal Wedstrijdformulier nieuw voor je is, volg je eerst een interne instructie van een paar uur en word je tijdens een wedstrijd ingewerkt door ervaren tellers.

Min. 1 keer per 4 weken
Arbitrage
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Lijnrechter tijdens wedstrijden in de regiodivisie of hoger (prioriteit: Geen vacature)

Voor wedstrijden in de regiodivisie, 1e en 2e divisie en B-leaugue moet de vereniging 2 lijnrechters per wedstrijd leveren. Je kunt, in overleg met de andere lijnrechters, zelf je wedstrijden uitkiezen. De minimumleeftijd is officieel 18 jaar, maar als we vooraf met de scheidsrechter overleggen is het meestal geen probleem dat iemand jonger is. 

Min. 1 keer per 4 weken
Arbitrage
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
EHBO BHV (prioriteit: Laag)
Blessure in de zaal! Nu je er toch bent, wil je even helpen?

Het komt weleens voor dat iemand geblesseerd raakt. In onze hal zijn er meestal wel 'eigen' mensen aanwezig die weten hoe hier mee om te gaan en als dat niet zo is kan de beheerder van het Omnisport altijd nog helpen.

Maar wie zijn nu die 'eigen' mensen?

Om het zoeken naar de juiste persoon (bv op wedstrijddagen) te vergemakkelijken willen we een lijst samenstellen van mensen die op de een of andere manier iets kunnen betekenen bij het optreden van bijvoorbeeld een blessure.

Zaal
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie

Heren 1 en Dames 1

Ballenmeisje/-jongen, veger of teller (prioriteit: Midden)

Jeugdleden en de oudst mini’s mogen tijdens wedstrijden van Dames 1 en Heren 1 ballenmeisje/-jongen, veger of teller zijn. Elk kind dat tijdens een wedstrijd van Heren 1 actief is ontvangt een vrijkaartje voor de wedstrijd (bv voor een van de ouders)

Aantal keer per seizoen
Zaal
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Oplopen (prioriteit: Hoog)

Als mini krijg je de kans om op te lopen tijdens een thuiswedstrijd van Heren 1 of Dames 1 in Omnisport Apeldoorn. Vóór de wedstrijd kom je dan hand in hand met een spelers of speelster de hal in rennen.

Paar keer per seizoen
Zaal
Heel veel!
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Anneke Klomp
0557502570 0636155260
klomp1@zonnet.nl
Zaalteam (prioriteit: Brand)

Je maakt deel uit van een team vrijwilligers dat verantwoordelijk is voor het opbouwen van het veld en het inrichten van de ruimte rondom het veld: tafels, stoelen, installeren van technische apparaten, plaatsen van reclameborden, etc.

Enkele van de 14 thuiswedstrijden à 4 uur
Zaal
Voor D1 4 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Jan van Lohuizen
0553663058
j.lohuizen2@chello.nl
Jelle van den Berg
0555431090 0651088325
jelle
Videoscout: observeren, coderen en registreren (laptop) van spelsituaties (prioriteit: Hoog)

De videoscout observeert, codeert en registreert (op een laptop) alle spelsituaties tijdens een wedstrijd. De informatie die je als videoscout invoert in het systeem is direct opvraagbaar door de trainer. Jouw informatie kan het verschil maken tussen verlies en winst. Als je geconcentreerd kunt werken en betrokken wilt zijn bij Heren 1 of Dames 1 is dit iets voor jou en word je opgeleid tot videoscout. Samen met een aantal videoscouts verdeel je de wedstrijden.

Uit- en thuiswedstrijden H1 en D1
Trainer/Coach, Zaal
Voor D1 2 personen
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arie Verbeek
0616210588
arieverbeek@hotmail.com
E-score (online digitaal wedstrijdformulier) (prioriteit: Midden)

Tijdens de wedstrijden van Heren 1 en Dames 1 wordt gebruikt gemaakt van een digitaal wedstrijdformulier. Het formulier komt overeen met het Nationaal wedstrijdformulier dat gebruikt wordt in de regiodivisie en hoger. Het verschil is dat je het niet op papier invult, maar op de laptop. Als je gedurende een hele wedstrijd geconcentreerd kunt werken, is dit iets voor jou. Als je al bekend bent met het Nationaal wedstrijdformulier pak je dit zo op en is een korte instructie voldoende. Als je hiermee nog niet bekend bent, volg je eerst een interne instructie van een paar uur en word je tijdens een wedstrijd ingewerkt door ervaren tellers.

Thuiswedstrijden
Zaal
D1 1 persoon
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Opvang Nevobo officials/scheidsrechters (prioriteit: Brand)

Je ontvangt en begeleidt de Nevobo officials, zoals juryleden, scheids- en lijnrechters. Wil je betrokken zijn bij Dames 1 en vind je het leuk om gastvrouw of gastheer te zijn, dan is dit iets voor jou.

Thuiswedstrijden Dames 1
Gastvrouw/-heer
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Arie Verbeek
0616210588
arieverbeek@hotmail.com
Speaker (prioriteit: Hoog)

De speakers van Heren 1 en Dames 1 verzorgen de formele taken rondom een wedstrijd, zoals het voorstellen van de teams en de officials en het noemen van de wissels. Daarnaast zorgt de speaker voor de muziek.

Iets voor jou?

Deze taak is ook goed te doen door jeugdleden. Lijkt het je leuk en twijfel je of je het wel kunt, kies dan toch voor deze taak. De begeleiding van Heren 1 of Dames 1 nodigt je uit en legt je uit wat de bedoeling is. Je kunt dan altijd nog aangeven of je het wat vindt.

Thuiswedstrijden
Zaal
2-4 personen (evt duo's)
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Teller elektronisch tellerbord (prioriteit: Midden)

Enkele thuiswedstrijden van D1/H1
Zaal
6
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Organisatie rondom ballenkinderen en vegers (prioriteit: Hoog)

Dit jaar zijn onze ballenkinderen, quickmoppers en vegers weer uitgeroepen tot de beste van Nederland. Als het aan Anneke Klomp ligt, de drijvende kracht achter dit succes, worden onze ballenkinderen en vegers volgend seizoen weer de beste van Nederland. Wil je samen met Anneke de organisatie rondom de wedstrijden van Heren 1 en Dames 1 verzorgen?

Enkele thuiswedstrijden D1/H1
Gastvrouw/-heer, Zaal
1 à 2 persoon
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie

Clubhuis

Incidenteel helpen in het Dynamo Café (prioriteit: Midden)

Er zijn tal van activiteiten waarbij extra 'handjes' in het Dynamo Café voor een paar uur zeer welkom zijn. Mogen wij je hiervoor benaderen?

enkele uren per seizoen
Horeca
10
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Medewerker bardienst (prioriteit: Midden) (prioriteit: Brand)

Wij hebben een vaste club mensen die naast de verplichte bardienst als speler een extra of vaste bardienst draait.
Denk daarbij aan:
- de vrijdagavond (2 shifts van 18:30 tot 21:00 / 20:30 tot sluit)
- Heren 1 wedstrijd
- Businessclubborrel
- evenement (kwalificatietoernooi, schoolvolleybal)
- een trainingsavond (van 20:00 tot 23:00)

Wil je ook bij deze vaste club horen stuur dan een mail naar clubhuis@svdynamo.nl

circa 1 keer per 3/4 weken
Horeca
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Lid clubhuiscommissie (prioriteit: Geen vacature)

De clubhuiscommissie is verantwoordelijk voor de exploitatie van het Dynamo Café. De werkzaamheden bestaan o.a. uit inkoop, voorraadbeheer, financiën, schoonmaak Dynamo Café en coördinatie barbezetting.

Bestuur, Organisatie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie

Communicatie

Redacteur digitale knipselkrant (prioriteit: Midden)

Onderhouden van de digitale knipselkrant. Deze pagina wordt gevuld met berichten uit de media. De moderator gaat samen met andere volgers actief op zoek naar nieuws aangaande de vereniging, rubriceert dit nieuws en maakt het geschikt voor publicatie op de website.

30 minuten per week
Redactie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
FAQ (prioriteit: Midden)

De beheerder van het FAQ verzamelt 'Veelgestelde vragen' en 'Antwoorden' en rubriceert deze. Enkele voorbeelden: 'Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen in de Welgelegenhal?' , 'Hoe kom ik aan een login voor de website', 'Ik wil een keer naar een wedstrijd van Dames 1 komen kijken. Kan dat?'

16 uur voor het opzetten, daarna 1 uur per maand voor onderhoud
ICT
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Moderator forum voor trainers en coaches (prioriteit: Midden)

Je verzamelt, ism de technische commissie, informatie over zaken die te maken hebben met trainers en coaches. Je kunt hierbij denken aan trainingsoefeningen, maar ook handvatten voor coaches om Positief coachen in praktijk te brengen, etc.

24 uur voor het opzetten, daarna circa 30 minuten per week voor onderhoud
Redactie, Trainer/Coach
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Redacteuren en speurders (prioriteit: Midden)

De vereniging wil de communicatie in het algemeen en informatie op de website en sociale media in het bijzonder verbeteren. Om dit te realiseren hebben we input nodig van onze leden. Wij zijn op zoek naar 'redacteuren en speurders' die mee willen werken aan het actueel houden van de website.

minimaal 1 uur per week
Redactie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Drupal Php/MySql programmeur website (prioriteit: Geen vacature)

De website is in Drupal op een Php/Mysql platform ontwikkeld. Om de website geschikt te maken als een VerenigingsInformatieSystem (VIS) zijn tal van custom modules ontwikkeld. De huidige website/VIS behoeft optimalisatie van bestaande modules. 

ICT
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Bart Bosman sr
0553669875 0655797943
bartsrbosman@gmail.com
CSS/HTML expert (prioriteit: Geen vacature)

De website is opgebouwd uit 'standaard' en 'custom' Drupal modules. De layout van de website wordt verzorgd door templates en CSS bestanden. Ivm onvoldoende specialistische kennis van CSS binnen het huidige webteam, is er behoefte aan iemand die deze templates en CSS bestanden kan optimaliseren.

circa 24 uur per jaar
ICT
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Moderator fora (prioriteit: Midden)

Fora kunnen door bestuur en commissies worden gebruikt om met leden te communiceren. De mogelijkheden van zo'n forum zijn legio. Je kunt hier mededelingen plaatsen, discussie opzetten, het inzetten als ideënbus, etc.
Eén moderator is verantwoordelijk voor één forum. Bv het forum van de Jeugdcommissie. 

Enkele uren voor het opzetten en daarna onderhouden (afh. van gebruik)
Redactie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Fotograferen van belangrijke gebeurtenissen en pasfoto's tbv Nevobo/website (prioriteit: Midden)

Op de homepage van onze website wordt steeds vaker gebruik gemaakt van foto's, maar nog niet van alle 'belangrijke' gebeurtenissen wordt op de website in woord en beeld verslag gedaan.

Het 'fotografen-collectief'

Wij willen proberen om een 'fotografen-collectief' bijeen te brengen. Het idee is dat deze groep vrijwilligers de 'belangrijke gebeurtenissen' binnen de vereniging 'verdeelt' en op beeld vastlegt. Een groot aantal gebeurtenissen staat in de verenigingskalender, maar er zijn tal van situaties waarbij je denkt 'Was daar maar een (goede) fotograaf bij geweest': kampioenswedstrijd van een team, uitreiking trainingspakken met sponsor, etc. Daarnaast kan het collectief het maken van foto's van leden en vrijwilligers tbv het Nevobopasje en website verzorgen.

Lijkt het je wat? Sluit je aan bij het collectief!

Zelf in te vullen
Redactie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Virtual Private Server beheerder (prioriteit: Midden)

In verband met de steeds uitdijende functionaliteit van de Website en het onderliggende VerenigingsInformatieSysteem (VIS) is een overstap van shared hosting naar VPS of eventueel een Dedicated Server noodzakelijk. Door deze overstap komt het inregelen en onderhoud van de Server in principe bij de vereniging te liggen. Is het beheer van die server iets voor jou?

Enkele uren per jaar
ICT
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Externe communicatie, persvoorlichter (prioriteit: Brand)

Contact onderhouden met redacties en het schrijven van o.a. artikelen voor bladen  en persberichten.

8 uur per maand
Redactie
Ja
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Janet de Jonge
0553601827
janet.dejonge@gmail.com
Website redacteur (prioriteit: Geen vacature)

Samen met Janet verzorg je de homepage en andere pagina's op de website.

4 uur per week
Redactie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Janet de Jonge
0553601827
janet.dejonge@gmail.com
Redacteur digitaal archief (prioriteit: Midden)

Onze ereleden Bert Velthuijsen en Henk van den Hazel beschikken over dozen en plakboeken vol met historische gebeurtenissen in onze vereniging.

Henk gaf aan het materiaal in pdf beschikbaar te willen stellen. Wil iemand Henk helpen om dit archief digitaal te ontsluiten via onze website?

Eenmalig een flinke klus
Redactie, ICT
1 of 2
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met:
Sylvia van Ark
0553665837 0638012505
sva78sva@gmail.com

Evenementen

Activiteiten op 'projectbasis' (één of meerdaags) (prioriteit: Midden)

Als je geen voorkeur hebt voor een project, kies er dan wat meer of allemaal. Ruim voor de activiteit start wordt contact met je opgenomen om e.e.a. af te spreken en dan kun je altijd nog zeggen dat het je niet uitkomt.

  • Openingsfeest met toernooi (augustus/september)
  • Familietoernooi (november)
  • Kerst Internationaal Jeugdtoernooi (27-29 december)
  • 2 tegen 2 toernooi
  • Kamp voor de jeugd
  • Kamp voor de mini's
  • Sponsorloop of vergelijkbare actie
  • Avonden voor de jeugd (bv disco, etc.)
  • Activiteiten voor de mini's (bv Paasmiddag, Sinterklaas, etc.)
Organisatie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Organiseren van sponsoracties (prioriteit: Hoog)

Naast contributie-, baropbrengsten en sponsorgelden, leveren ook de diverse acties noodzakelijke inkomsten op voor Dynamo. Te denken valt aan het organiseren van een bloembollenactie, kerstbrodenactie, oliebollen/appelflappenactie, vuurwerkactie, VriendenLoterij actie of Sponsorloop. De werkzaamheden bestaan uit het bedenken en organiseren van verschillende acties.

Organisatie
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie
Lid van de commissie (prioriteit: Hoog)

Voor iedereen die graag een bijdrage wil leveren aan een bruisend verenigingsleven door het organiseren van verschillende evenementen.  Te denken valt aan een klaverjasavond, après-ski feest, feestavond etc.

Bestuur
Wil je meer weten over deze taak? Neem contact op met een van de leden van de commissie