juni 2022

In Memoriam: Frans de Jong

Afgelopen week bereikte ons het droevige nieuws dat Frans de Jong, oud-manager en voormalig algemeen directeur van Stichting Topvolleybal Dynamo, op 75-jarige leeftijd is overleden op zijn geliefde Bonaire.

Vacature: Verenigingsmanager Zaalvolleybal

SV Dynamo zoekt per direct een enthousiaste Verenigingsmanager Zaalvolleybal voor gemiddeld 10 uur per week.

Ben je een volleybaltrainer/coach dan kan je deze uren uitbreiden met trainen en/of coachen van één of meerdere teams.

Eindfeest 2 juli

Op zaterdag 2 juli is de einddag van het seizoen met een uitgebreid programma voor jong en oud.

Mini zeskamp: 14:00-16:30

De mini's kunnen zich in de middag volledig uitleven tijdens een spectaculaire zeskamp. Deze zeskamp zal georganiseerd worden op het grasveld in het midden van de skeelerbaan. Alle mini's zijn van harte welkom en mogen ook hun broertjes/ zusjes meenemen. Je kunt je via deze link opgeven.

Jeugd zeskamp: 14:00-16:30

Voor de jeugd wordt een zeskamp georganiseerd op het grasveld in het midden van de skeelerbaan.
Je kunt je via deze link opgeven.

Senioren en Recreanten: 13:00-17:00 uur

Voor volwassenen en in de senioren spelende jeugd is er in de middag een beachtoernooi bij onze eigen beachlocatie. Je kunt je opgeven als team, maar ook individueel. We zullen 2 tegen 2 of 3 tegen 3 gaan spelen, dat zullen we op de dag per poule gaan bekijken.
Je kunt je als team opgeven of individueel (de organisatie zorgt dat je samen met iemand kunt spelen). Geef je op via deze link.

Barbecue: 17:00-20.00 uur

Hij is weer terug van weggeweest... Heerlijke spiezen, hamburgers en mooie stukken vlees van onze sponsor VSSmeat van de barbecue. Lekkere sauzen, salades, stokboord en smeersels om dit festijn compleet te maken. Voor 7,50 euro eten onze jeugdleden heerlijk mee en volwassenen van 18 jaar en ouder voor 12,50 euro. De vrijwilligers krijgen deze barbecue aangeboden door het bestuur!
Er is ook de mogelijkheid om aan te geven dat je liever Vega hebt.
Je kunt je via deze link opgeven en betalen.
Ben je vrijwilliger dan kun je je via deze  link opgeven.

Coladisco: 19.00-20.30 uur

De kleinste feestnummers kunnen vanaf 19.00 uur terecht op het eindfeest in ons eigen Dynamo Cafe!. Dit wordt georganiseerd door dames 5! Het thema van deze avond is: Dress like a moviestar!

Kampioenenhuldiging en jubilarissen: 20.30-21.00 uur

De Nevobo heeft besloten dat we geen kampioen kunnen worden dit seizoen, ivm Corona. Daar denken we als vereniging toch anders over. De teams die dit jaar hard gestreden hebben om bovenaan te eindigen in de competitie zijn voor ons toch echt de terechte kampioen! Die gaan we natuurlijk de eer geven die ze verdienen! Kom allemaal naar het Dynamo Cafe om deze toppers toe te juichen. Ook hebben we weer een flink aantal leden die al meerdere bijzondere jaren lid zijn van de vereniging. Die moeten we natuurlijk ook even goed in het zonnetje zetten.

Eidnfeest: 21.00-1.00 uur

We sluiten al deze geweldige activiteiten af met een spetterend eindfeest. Kom verkleed als je favoriete filmpersonage (of gewoon lekker als jezelf) samen een roerige periode afsluiten, om met frisse zin naar het volgende seizoen te gaan kijken (hopelijk zonder Corona dit keer)!

In Memoriam Henk van den Hazel

Op 11 juni is op 90-jarige leeftijd overleden

Henk van den Hazel

Toen Henk in 2008 werd benoemd tot erelid van onze vereniging kwam zijn naam in de Dynamo geschiedenis al veel langer voor. Henk was vrijwilliger bij de bouw van onze eigen Dynamohal in 1977.

Verder heeft hij als enig lid van de archiefcommissie een omvangrijk fysiek en digitaal archief opgebouwd met daarin alle historie van SV Dynamo. Ook de lijst met jubilarissen hield hij nauwgezet bij. Dit had hij allemaal fantastisch voor elkaar. Hij liet je ook graag zien wat er zoal te vinden is in dat archief.

Het technisch onderhoud in zowel de Dynamohal als in het Omnisport heeft Henk lang op zich genomen. De laatste jaren hield hij nog altijd de registratie van alle sleutels bij en zorgde hij dat er sleutels vervangen werden waar nodig. Henk noemde zichzelf het “manusje van alles” bij SV Dynamo.

Henk heeft samen met zijn vrouw Tineke en zoon Jerko wel 17 keer het SV Dynamo Familietoernooi georganiseerd. Henk en Tineke zaten altijd in Omnisport op dezelfde plek, op de hoek bij de trap, op de tribune te kijken naar de wedstrijden van Dames 1 en Heren 1. Deze stoelen werden ook echt voor ze vrij gehouden. Henk heeft voor in het Dynamo Café ook de lijsten met daarin wedstrijdshirts van verschillende spelers geregeld.

Het bestuur van SV Dynamo Apeldoorn wenst zijn vrouw Tineke en de verdere familie veel sterkte met het verlies van Henk.