december 2016

We gaan naar Londen!

Met wederom een 3-0 overwinning op Lausanne heeft Draisma Dynamo zich zonder noemenswaardige problemen geplaatst voor de achtste finales van de CEV Challenge Cup. Het duel in Zwitserland eindigde woensdagavond in Apeldoorns voordeel via setstanden 20-25, 21-25 en 18-25.  In de volgende ronde treft Dynamo IBB Polinia LOndon, een Engelse ploeg met Poolse roots. Dynamo speelt eerst thuis (woensdag 18 januari) en reist twee weken later af naar Engeland voor de return. (Bron: De Stentor)

Ook Jongens N5.3 is kampioen!

En nog een kampioen! Nu bij de mini's. Ook Jongens N5.3 is zaterdag kampioen geworden. Jongens en coaches, van harte gefeliciteerd!

Dames 1 wint met 3-1 van VV Utrecht

Dames 1 won afgelopen zaterdag met 3-1 van VV Utrecht, lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Michael Beugelsdijk.

Fysiotherapeuten en masseurs gezocht voor 24e ENGIE Internationaal Jeugdtoernooi

Voor ons 24e ENGIE Internationaal Jeugdtoernooi met 600 volleyballers op 27, 28 en 29 december in Apeldoorn zoeken we nog fysiotherapeuten en masseurs. Studenten fysio of massage zijn ook van harte welkom. Wat krijg je ervoor terug? Blije gezichten + € 10 per dagdeel (ochtend, middag of avond) + volledige vergoeding van gebruikte eigen materialen + lunch + diner + aantal consumpties. Kom je ons 1 of meer dagdelen helpen? Stuur dan een mail naar jeugdtoernooi@svdynamo.nl!

Mogelijkheid om pasfoto te laten maken op 21 december

Je kunt woensdag 21 december tussen 16.00 uur en 18.00 uur een pasfoto laten maken in het Dynamocafé.
Ben je speler, coach, trainer of vrijwilliger en staat er nog geen (mooie) foto van jou op de site of wil je een nieuwe? Kom dan ook even langs voor een foto. Neem wel de juiste kleren mee:
 spelers graag een foto laten maken in het wedstrijdshirt en coaches en trainers graag in sportkleding. Voor vrijwilligers gelden geen kledingvoorschriften.

Jongens A1 kampioen!

Na Meisjes A1 en Meisjes C2 is zaterdag ook Jongens A1 kampioen geworden. Alle jongens en coach Raymond, van harte gefeliciteerd!

Heren 2 wint eenvoudig van Sovoco: 4-0

Heren 2 wint thuis vrij eenvoudig van Axell Claims/Sovoco: 4-0. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.

Decemberactie - seizoenskaart Heren 1 voor slechts € 30

Na het succes van de Europacup wedstrijd en de vele nieuwe volleybalbezoekers die we mochten verwelkomen op 7 december jl. willen we alle volleyballiefhebbers de mogelijkheid bieden tegen een sterk gereduceerd tarief een seizoenkaart te kopen voor alle komende wedstrijden voor familie, vrienden, buren etc. A.s. zaterdag is er weer een Super Saturday met om 20.00 uur de wedstrijd van Heren 1 tegen Advisie SSS. Als je voor zaterdag nog een seizoenkaart bestelt op www.draismadynamo.nl kun je samen naar de wedstrijden van Heren 1 en genieten van topvolleybal in een sfeervol Omnisport.

Nieuwjaarsreceptie op woensdag 4 januari

We nodigen alle leden en vrijwilligers graag uit voor de gezamenlijke nieuwjaarsreceptie van SV Dynamo Apeldoorn, de stichting Topvolleybal Dynamo en het business netwerk Vrienden van Dynamo   op woensdag 4 januari van 17.30 tot 19.30 uur. Dit keer niet in het Dynamo Café maar bij Nefkens Oost (Peugeot Nefkens Apeldoorn, Wagenmakershoek 2, Apeldoorn). Laat even weten dat je komt via de aanmeldlink. Graag tot 4 januari!

A.s. zaterdag Super Saturday met Burger King

A.s. zaterdag is het weer Super Saturday! Zowel Dames 1, Heren 1 als Heren 2 spelen dan een thuiswedstrijd. Tussen de wedstrijden door kun je weer een hapje eten in het Dynamo Café. Dit keer zijn het hamburgers, kipburgers, kipnuggets en frites van Burger King. Dat zal onze jeugd zeker aanspreken....Blijf je gezellig een hapje eten voor € 5? Geef je dan snel op. Je kunt bestellen tot en met vrijdagavond 16 december 18.00 uur. Dames 1 speelt zaterdag om 16.30 uur tegen VV Utrecht D1, Heren 2 om 16.30 uur tegen Sovoco, toegang gratis. Heren 1 speelt om 20.00 uur tegen SSS. Voor de wedstrijden van Heren 1 betalen volwassenen € 5 en jeugd t/m 16 jaar € 2,50. Leden en vrijwilligers van SV Dynamo hebben gratis toegang met hun lidmaatschapspasje.