SV Dynamo Bedrijventoernooi

Bedrijventoernooi

In verband met een gering aantal aanmeldingen gaat het Bedrijventoernooi van 2015 niet door.

In bepaalde categorieën waren te weinig aanmeldingen om de teams in de gewenste klasse een leuk toernooi te laten spelen. Het betaalde inschrijfgeld wordt teruggestort. Volgend jaar is het weer mogelijk om in te schrijven voor het Bedrijventoernooi. We geven het toernooi dan een nieuwe impuls en hopen veel teams die ooit hebben meegedaan weer te begroeten!

SV Dynamo organiseert elk jaar een Bedrijventoernooi voor scholen, bedrijven, instellingen en andere organisaties in Apeldoorn en omgeving. Ook niet-bedrijfsgebonden teams kunnen meedoen aan het toernooi. Het Bedrijventoernooi vindt plaats op een aantal doordeweekse avonden in juni in de topsporthal van het prachtige Omnisport.

Data

Het Bedrijventoernooi 2015 is gepland op dinsdag 9, woensdag 10 en donderdag 11 juni (poulewedstrijden) en op woensdag 17 juni (finale avond). De wedstrijden zijn ’s avonds tussen 19.00 en 23.00 in het Omnisport. Elk team speelt in ieder geval twee wedstrijdavonden in de eerste week plus eventueel een finaleavond in de tweede week.

Meedoen?

Stel een sportief en gezellig team samen van collega’s, buren, vrienden, bekenden of teamleden en schrijf je in als team! Op die manier ben je verzekerd van een aantal avonden lekker volleyballen. Inschrijven kan online via het inschrijfformulier. Meer informatie en een link naar het inschrijfformulier staat onder het kopje 'Inschrijven' onderaan deze pagina. Je ontvangt per mail een bevestiging van je inschrijving.

Opzet

De poulewedstrijden worden verdeeld over twee avonden (eerste week) en ingepland van 19.00 tot 23.00 uur. De beste teams komen op de finaleavond tegen elkaar uit. Dit betekent dat je dus op twee wedstrijdavonden speelt plus eventueel op de finaleavond. Dan spelen de hoogst genoteerde teams om het kampioenschap. Zie ook onder het kopje 'Data'.

Speelsterktes/categorieën

Er kan worden ingeschreven in vijf verschillende speelsterktes/categorieën:

• Beginners-mixed
  • Recreatie-mixed
  • Recreatie-heren
  • Prestatie

Toernooiregels

• In een mixed team dienen minimaal twee dames in het veld te staan.
  • De categorie prestatie staat open voor dames, heren en mixed teams, er geldt dus geen maximum van drie heren.
  • Een wedstrijd bestaat uit twee sets van twaalf minuten.
  • Er wordt geteld volgens het rallypointsysteem.
  • De minimumleeftijd is 16 jaar.
  • Uniforme sportkleding is verplicht.

Sponsor een veld!

Het is mogelijk een van de vier wedstrijdvelden te sponsoren. Het veld krijgt de naam van de sponsor en zal gedurende het gehele toernooi met de sponsornaam worden omgeroepen. Teams spelen dan bijvoorbeeld niet op veld 4 maar op ‘het Draismaveld’. Veldsponsoren mogen spandoeken aan de reling hangen of een bord of rolbanner plaatsen bij het veld. Een veldsponsor hoeft niet per sé mee te doen aan het toernooi. Interesse? Stuur voor meer informatie een mail naar bedrijventoernooi@svdynamo.nl.

Sponsor de toernooibekers

Tijdens de prijsuitreiking ontvangen alle winnaars een beker. De organisatie is op zoek naar sponsoren voor de aanschaf van deze toernooibekers. Wil je in ruil voor gratis publiciteit op de website van SV Dynamo en tijdens het toernooi (een deel van) de kosten van de toernooibekers voor je rekening nemen? Stuur dan een mailtje naar bedrijventoernooi@svdynamo.nl.

Inschrijven

Inschrijven kan uitsluitend via het Inschrijfformulier Bedrijventoernooi 2015 op deze website. Het inschrijfgeld bedraagt € 75 per team, dit is inclusief een heerlijke teamschotel. Het bedrag moet bij inschrijving worden overgemaakt op rekening IBAN NL17 RABO 0383.3279.38 ten name van SV Dynamo Apeldoorn. Vermeld bij het overmaken van het inschrijfgeld:

• de naam van het bedrijf/de organisatie of de teamnaam
  • Bedrijventoernooi 2015

De inschrijving is definitief als het inschrijfgeld is ontvangen.

Alle informatie op toernooi.nl

Wij verwachten woensdag 27 mei het wedstrijdschema gereed te hebben zodat je weet op welke avonden jouw team in de eerste week speelt. Het wedstrijdschema, het toernooireglement en de uitslagen zijn straks te vinden op Toernooi.nl. De uitslagen worden tijdens het toernooi direct online verwerkt en gepubliceerd.

Heb je vragen, stuur dan een mail naar bedrijventoernooi@svdynamo.nl.

We hopen je in juni te begroeten in het Omnisport!