Werf een nieuwe Dynamo sponsor en verdien € 50

Elk lid dat een nieuwe Dynamo ambassadeur aanbrengt, ontvangt een tegoedbon van 50 euro die je kunt besteden in de onlineshop van Hummel.

Wat is een Dynamo ambassadeur? Dat is een sponsor die Dynamo een warm hart toedraagt. Het 'Dynamo ambassadeur sponsorpakket' bestaat uit:
- vermelding van bedrijfsnaam of -logo op een prominente plaats op het Dynamo sponsorbord in het Dynamo Café;
- vermelding op onze website www.svdynamo.nl;
- bedrukking van het bedrijfslogo op de jaarlijkse Dynamo Open Club shirts. Deze inspeelshirts dragen onze Dynamo jeugdteams het gehele seizoen als trainingsshirt en tijdens de Nederlandse jeugdkampioenschappen.

Doel sponsoring

De financiering van opleidingen, activiteiten en materiaal. Hierdoor houden we de contributie lager en blijft volleyballen bij onze vereniging toegankelijk.

€ 350 (exclusief BTW) per jaar, met een minimale contractduur van 2 jaar.

Binnen je netwerk van familie, vrienden, kennissen of buren zitten vast bedrijven die SV Dynamo willen steunen als sponsor. Heb je een sponsor gevonden of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Ernst of Edwin via sponsoring@svdynamo.nl of bel/Whatsapp op 06 38183180 (Ernst) of 06 51899203 (Edwin). Het nieuwe sponsorbeleid en de sponsormogelijkheden kun je nalezen onder het menu 'sponsor' bovenaan de website.