september 2023

Week van de scheidsrechter (dit en volgend weekend)

Van zaterdag 30 september tot en met zondag 8 oktober vindt de Week van de Scheidsrechter plaats. In deze speciale week zetten we de scheidsrechters weer gezamenlijk in het welverdiende zonnetje. Hoe gaan jullie de scheidsrechters bedanken? Activeer jullie achterban om de scheidsrechter traditiegetrouw te bedanken, want zonder scheidsrechter, geen wedstrijd!

Dit jaar willen we naast het bedanken ons focussen op het respect met betrekking tot arbitrage. Eén week in het jaar de arbitrage in het zonnetje zetten als de arbiters de rest van het jaar te maken krijgen met ongewenst gedrag, zet niet veel zoden aan de dijk. Daarom werken we samen met andere sportbonden en met NOC*NSF om gezamenlijk kijken hoe we een start kunnen maken met bewustwording rondom dit thema via de Week van de Scheidsrechter

International Kirsten Knip in Dames 1!

De selectie van het dames 1-team van Draisma Dynamo verwelkomt een prominente versterking. Twaalf dagen voor de start van de competitie in de eredivisie verheugt trainer/coach Arjen Schimmel zich om international Kirsten Knip te mogen begroeten.

Na terugkeer uit China, waar zij met het Nederlands team het Olympisch kwalificatietoernooi afwerkte, zal de 31-jarige Oranje-libero zich in de Draisma Dynamo Arena melden. “Ik ben heel blij en enthousiast dat ik dit seizoen in combinatie met Papendal bij Draisma Dynamo kan aansluiten. Werken met jonge meiden en hen mijn ervaring overbrengen is iets wat ik leuk vind en wat me goed ligt. Ik heb er dus enorm veel zin in om lekker samen aan de bak te gaan”, kijkt de 1,75 meter lange Knip er naar uit om met het jeugdige Draisma Dynamo-team te gaan knallen in de eredivisie.

De technische staf juicht de komst van een speelster van het kaliber Knip vanzelfsprekend van harte toe. “We waren al heel blij met de selectie die we hadden en waren niet persé op zoek naar uitbreiding. Op een moment dat zich dan de gelegenheid voordoet om in gesprek te raken met Kirsten, heb ik daar gelijk gebruik van gemaakt. Voor onze jonge ploeg is haar komst geweldig. Haar internationale ervaring en positieve insteek gaan ons ongetwijfeld heel veel plezier opleveren. Ik kijk uit naar de samenwerking en heb er alle vertrouwen in dat ze samen met Ruth Zijlstra de libero-positie heel goed gaat invullen”, verwacht Arjen Schimmel veel van zijn nieuwe aanwinst.

Gratis sportspreekuur Fysiotherapiepraktijk Houwer & Ruijs

Heb je een blessure opgelopen? Of heb je al langer bestaande klachten? Tijdens het sportspreekuur kijken we naar je blessure en geven we deskundig advies. In overleg met jou informeren we ook de sportverzorger en/of trainer. Bij een ernstige blessure kunnen we je adviseren om contact op te nemen met een huisarts.    Aanmelden voor het sportspreekuur is heel eenvoudig:

• Het sportspreekuur is gratis voor leden van SV Dynamo.
  • Sportspreekuur ma t/m vr: stuur vóór 12:00 uur een mail naar sportspreekuur@houwerenruijs.nl. Je krijgt dan een afspraak voor diezelfde dag.
  • Na je aanmelding ontvang je van ons een mail terug. Daarin staat hoe laat je een afspraak hebt en bij welke (sport)fysiotherapeut.
  • Sportspreekuur is ma t/m vrijdag 16.30-17.30
  • locatie: FSG Health, Laan van Westenenk 4

Vanuit SV Dynamo vinden wij het heel erg belangrijk dat we met op een gezonde en verantwoorde manier sporten wat betekent ook goed zorgen voor je lichaam. Heb je klachten maak dan gebruik van dit aanbod, zodat je zonder klachten kan blijven volleyballen.

Onze Hoofdsponsor Houtkubus genomineerd voor Apeldoorn Business Awards

Onze Hoofdsponsor Houtkubus is genomineerd voor de Apeldoorn Business Awards. Zij zijn één van de genomineerde uit de eerste categorie detailhandel.
Hier zijn wij als Dynamo natuurlijk heel trots op om zo´n sponsor in de vereniging te hebben.
Wij feliciteren Rienk, Sander en Dave dan ook met deze nominatie. Je hebt de mogelijkheid om via deze link op Houtkubus te stemmen.
Dus allemaal stemmen!!!

Sander den Hollander van Houtkubus zet met zijn vader en broertje de erfenis van zijn opa voort.
Houtkubus begon met traditionele houten vloeren, maar is nu uitgegroeid tot een plek met diverse vloeropties. Klanten komen terug, zelfs na tien jaar.
Sander: “Het zegt wat over hun tevredenheid. We horen dat klanten de sfeer en service goed vinden.”
Hij is verrukt over de nominatie: “Eerst zaten we bij de top tien. Dat we tot de top drie zouden halen, hadden we niet verwacht. We doen altijd ons best, dat is voor ons de normaalste zaak.“ (Bron: indebuurt.nl/apeldoorn)