Onze Hoofdsponsor Houtkubus genomineerd voor Apeldoorn Business Awards

Onze Hoofdsponsor Houtkubus is genomineerd voor de Apeldoorn Business Awards. Zij zijn één van de genomineerde uit de eerste categorie detailhandel.
Hier zijn wij als Dynamo natuurlijk heel trots op om zo´n sponsor in de vereniging te hebben.
Wij feliciteren Rienk, Sander en Dave dan ook met deze nominatie. Je hebt de mogelijkheid om via deze link op Houtkubus te stemmen.
Dus allemaal stemmen!!!

Sander den Hollander van Houtkubus zet met zijn vader en broertje de erfenis van zijn opa voort.
Houtkubus begon met traditionele houten vloeren, maar is nu uitgegroeid tot een plek met diverse vloeropties. Klanten komen terug, zelfs na tien jaar.
Sander: “Het zegt wat over hun tevredenheid. We horen dat klanten de sfeer en service goed vinden.”
Hij is verrukt over de nominatie: “Eerst zaten we bij de top tien. Dat we tot de top drie zouden halen, hadden we niet verwacht. We doen altijd ons best, dat is voor ons de normaalste zaak.“ (Bron: indebuurt.nl/apeldoorn)