maart 2018

Jongens C 4e en Meisjes B 5e van Nederland

Vandaag streden Open Club Meisjes B en Open Club Jongens C samen met 7 andere teams binnen hun categorie om de titel kampioen van Nederland. Meisjes B speelde in Purmerend, haalde de kruisfinale niet en werd 5e van Nederland. Jongens C speelde in Wognum, haalde de kruisfinale wel, maar verloor deze van een sterk spelend Sliedrecht Sport. Het lukte de jongens helaas niet om tijdens de troostfinale de 3e plek te bemachtigen. Jongens, meisjes en coaches, van harte gefeliciteerd. Jullie zijn toch maar mooi 4e en 5e van Nederland! Jongens C heeft vandaag nog wel een andere mooie hoofdprijs in de wacht gesleept. Wessel Rouw werd tijdens de finale van Open Club Jongens C uitgeroepen tot beste speler van het toernooi. Super Wessel, van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!

Onderhoud aan server en mailboxen

Vorig weekend is de website van svdynamo.nl gemigreerd naar een andere server. De komende dagen gaan we gebruiken om de nieuwe server verder in te richten en te optimaliseren. E.e.a. kan er toe leiden dat de website soms niet bereikbaar is. Daarnaast vindt er de komende dagen ook een migratie plaats van mailboxen.

Wedstrijdprogramma's finale Open Club

A.s. zaterdag 31 maart spelen 2 Dynamo teams de finale van de Open Club kampioenschappen (NOJK). Jongens C speelt de finale in de Westfrieslandhal te Wognum, Meisjes B in MFSA De Beuk te Purmerend. Bekijk de wedstrijdprogramma's:
Wedstrijdprogramma Meisjes B in Purmerend
Wedstrijdprogramma Jongens C in Wognum
Na afloop van de finale worden beide teams feestelijk onthaald in het Dynamo Café. Wil je erbij zijn? Eet dan een patatje en snack mee voor slechts € 4 en moedig daarna Heren 1 aan tegen Coniche Topvolleybal Zwolle.

Zaterdag 31 maart: thuiswedstrijd Heren 1 tegen Zwolle

Feestelijk onthaal Open Club Meisjes B en Jongens C in het Dynamo Café

Kom a.s. zaterdagavond vanaf 18.15 uur onze kanjers van Open Club Meisjes B en Jongens C verwelkomen in het Dynamo Café. Het is onderhand een traditie om een Open Club dag af te sluiten in het Dynamo Café onder het genot van een patatje en een drankje. Laten we deze traditie in ere houden en de meiden en jongens vanaf 18.15 uur feestelijk binnenhalen. Resultaten mogen we vieren!  Aansluitend kunnen we gelijk blijven hangen voor de thuiswedstrijd van Heren 1 tegen Zwolle. Voor € 4 krijg je patat en een snack. Drank is voor eigen rekening. Hopelijk tot zaterdagavond!

Meisjes B naar finale Open Club met de Happy bus

Zaterdag 31 maart reist Open Club Meisjes B af naar Purmerend voor de finaledag van het NOJK. Het schema voor de poulewedstrijden ziet er als volgt uit: 11.00 uur tegen SOMAS/Activia - 13.00 uur tegen Alterno - 14.00 uur tegen VC Sneek. Daarna volgen hopelijk de kruisfinales.

Gezellig gaat het zeker worden want het team gaat met de Happy bus naar Purmerend. Vertrek vanaf Omnisport om 08.00 uur. Tegen het gereduceerde tarief van € 7,50 p.p., mogelijk gemaakt door sponsor FlexFoil, kunnen er nog enkele supporters mee. Op dit moment hebben 39 speelsters, coaches en supporters zich ingeschreven om met de bus mee te gaan. Dit betekent dat er nog 11 plaatsen beschikbaar hebben voor supporters. Wil je mee om de meiden aan te moedigen, stuur dan snel een berichtje naar Remco Kalksma (06-18166306). We hopen op een lange, gezellige en succesvolle dag!

Stem nog deze week op Dynamo tijdens de Rabobank clubkas campagne

Ben je lid van de Rabobank? Dan kun je nog tot en met maandag 2 april Dynamo steunen via de Rabobank clubkas campagne. Breng nog snel je stem uit op Dynamo. Stemmen is eenvoudig, volg de onderstaande stappen.

Winst en verlies voor Dames 1

Dames 1 speelde afgelopen week 2 wedstrijden: thuis tegen Alterno en uit tegen VC Sneek. Hoe dat is afgelopen lees je in het wedstrijdverslag.

Justin Sombroek zoekt nieuwe uitdaging

In navolging van trainer/coach Bas Hellinga heeft ook Justin Sombroek besloten Draisma Dynamo na afloop van het huidige seizoen te verlaten. De 39-jarige assistent-trainer vindt de tijd rijp om voor zichzelf een nieuwe uitdaging te zoeken in het volleybal. “Voor mij is dit een mooi moment om te kijken wat er op mijn pad komt.”

Geen trainingen op Goede Vrijdag en Tweede Paasdag

Vrijdag 30 maart april is het Goede Vrijdag. Er zijn dan geen trainingen in het Omnisport en de Welgelegenhal. Dit geldt ook voor maandag 2 april (Tweede Paasdag).