Meisjes B naar finale Open Club met de Happy bus

Zaterdag 31 maart reist Open Club Meisjes B af naar Purmerend voor de finaledag van het NOJK. Het schema voor de poulewedstrijden ziet er als volgt uit: 11.00 uur tegen SOMAS/Activia - 13.00 uur tegen Alterno - 14.00 uur tegen VC Sneek. Daarna volgen hopelijk de kruisfinales.

Gezellig gaat het zeker worden want het team gaat met de Happy bus naar Purmerend. Vertrek vanaf Omnisport om 08.00 uur. Tegen het gereduceerde tarief van € 7,50 p.p., mogelijk gemaakt door sponsor FlexFoil, kunnen er nog enkele supporters mee. Op dit moment hebben 39 speelsters, coaches en supporters zich ingeschreven om met de bus mee te gaan. Dit betekent dat er nog 11 plaatsen beschikbaar hebben voor supporters. Wil je mee om de meiden aan te moedigen, stuur dan snel een berichtje naar Remco Kalksma (06-18166306). We hopen op een lange, gezellige en succesvolle dag!