september 2017

Heren 2: verliezen went nooit, maar dit verlies is extra vervelend

Na enkele weken van (p)repareren op zaterdag 23 september dan toch écht de start van een nieuw volleybalseizoen, met de uitwedstrijd tegen Set-Up ’65 uit Ootmarsum. Het werd een spannende en gelijk opgaande strijd met 105 om 103 punten, in het voordeel van de thuisploeg. Natuurlijk went een 3-2 nederlaag (met de setstanden 25-19, 23-25, 25-21, 19-25 en 11-15) nooit, maar het vervelende van deze nederlaag is dat we zeker (en vaak) te horen krijgen dat we “hem” gemist hebben en dus toch (weer) nodig hebben.

Trainer-/coachavond jeugd

Op maandag 18 september van 20:00 uur tot 22:00 uur is de trainer-/coachavond voor jeugdteams. Naast informatie over het coachen van een jeugdteam, het bespreken van de nieuwe spelregels en het wedstrijdformulier, worden de ballen en spelerpassen uitgereikt.

Goed nieuws, de nieuwe wedstrijdshirts liggen klaar

Goed nieuws over de nieuwe wedstrijdshirts voor senioren en jeugd. Vanaf a.s. woensdag 13 september om 12.00 uur kun je je bestelde shirt ophalen bij Intersport. Dit geldt niet voor de libero shirts... zodra we hier meer over weten, zullen we het melden.

Geslaagd kick off weekend

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd kick off weekend. Zaterdagochtend stonden Dames 1 en Heren 1 al vroeg op het veld om een clinic te geven aan de mini’s. Na de clinic verzorgden zij in het Dynamo Café lekkere broodjes knakworst en limonade voor de mini’s. Daarna was het de beurt aan de jeugd van Dynamo, zij speelden een onderling oefentoernooi en kregen na afloop ook een lekker broodje knakworst en limonade. Onder aanmoediging van eigen publiek speelden Dames 1 en Heren 1 zaterdagmiddag nog allebei een oefenwedstrijd. Dames 1 verloor helaas met 1-3 van VCN. Heren 1 speelde tegen VVP en wist deze wedstrijd met 3-1 te winnen. Al met al een zeer geslaagde start van het nieuwe seizoen!

Nieuwe trainingsshirts voor de mini's

Zaterdag is het volleybalseizoen voor de mini's officieel van start gegaan met de kick-off clinic door SV Dynamo Dames 1 en Draisma Dynamo Volleybal Heren 1. Wat was het weer een feest om alle enthousiaste kids te zien! Traditiegetrouw hebben de kinderen allemaal weer een nieuw trainingsshirt gekregen. Met grote dank aan onze shirtsponsoren: Vastgoed Beheer Plan, Bellaflor-Dijkhof fleur & interieur, Van Wamelen Optiek en RTV Stegeman.

Werf een nieuwe Dynamo sponsor en verdien € 50

Elk lid dat een nieuwe Dynamo ambassadeur aanbrengt, ontvangt een tegoedbon van 50 euro die je kunt besteden in de onlineshop van Hummel.

Wat is een Dynamo ambassadeur? Dat is een sponsor die Dynamo een warm hart toedraagt. Het 'Dynamo ambassadeur sponsorpakket' bestaat uit:
- vermelding van bedrijfsnaam of -logo op een prominente plaats op het Dynamo sponsorbord in het Dynamo Café;
- vermelding op onze website www.svdynamo.nl;
- bedrukking van het bedrijfslogo op de jaarlijkse Dynamo Open Club shirts. Deze inspeelshirts dragen onze Dynamo jeugdteams het gehele seizoen als trainingsshirt en tijdens de Nederlandse jeugdkampioenschappen.

Data NOJK (Open Club) bekend

De data voor de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen (NOJK), ook wel Open Club genoemd, zijn bekend. De voorronde vindt plaats op zaterdag 6 januari 2018 (de laatste zaterdag van de kerstvakantie), de halve finale op zaterdag 17 februari 2018 (niet in de voorjaarsvakantie) en de finale op zaterdag 31 maart 2018. Alle informatie over het kampioenschap is terug te vinden op www.volleybal.nl. De jeugdspelers die zijn geselecteerd voor de open club, krijgen hierover een mail. Onder ‘Lees het hele bericht’ staat meer informatie over de NOJK.

Dynamo en Intersport tekenen 5-jarige sponsorovereenkomst

Donderdag 31 augustus bekrachtigden Intersport Jonker, de vereniging SV Dynamo en Stichting Topvolleybal Dynamo een 5-jarige sponsorovereenkomst. Intersport Jonker ondersteunt al decennia het topvolleybal bij Dynamo door o.a. het beschikbaar stellen van volleybalschoeisel voor het topteam Heren 1. Nieuw in de samenwerking is dat Intersport Jonker nu ook het speciaal voor Dynamo ontworpen wedstrijdshirt levert voor alle competitieteams. Onderdeel van deze deal is dat Intersport Jonker mouwsponsor van SV Dynamo is voor de komende 5 seizoenen.