oktober 2016

Vijf punten voor Heren 2 op Super Saturday

Heren 2 boekt op Super Saturday eerste 4-0 overwinning tegen Wik Groot-Ammers. Lees het wedstrijdverslag van trainer/coach Jorg Radstake.

Winst voor topteams op Super Saturday

Heren 1 had het vandaag nog het moeilijkst tegen Coolen Alterno. De 1e set was voor de buren: 23-25. De 2e t/m de 4e set gingen onder leiding van Nico Manenschijn naar Draisma Dynamo, setstanden 23-25, 25-19, 25-15 en 25-18.  Dames 1 en Heren 2 hadden vandaag geen problemen. Dames 1 versloeg Devoko met 3-0 en Heren 2 VC Wik Groot-Ammers met 4-0.

Vrijwilliger? Bestel gratis kaarten voor Orpheus

Vrijwilliger bij Dynamo? Dan kun je gratis naar de uitreiking van de Apeldoorn Trofee 2016 en een optreden van ‘Op Sterk Water’. De avond vindt plaats op maandag 31 oktober in Orpheus. Bestel gratis kaarten

A.s. zaterdag Super Saturday met Chinees buffet

Hè, hè, eindelijk weer een Super Saturday! Met wedstrijden van Heren 1, Heren 2 en Dames 1. Heren 1 heeft een Apeldoorns onderonsje tegen Coolen Alterno, Dames 1 treft Devoko en Heren 2 speelt om 16.30 tegen VC Wik Groot-Ammers. Je kunt ook weer gezellig een hapje mee eten tussen de wedstrijden in. Het buffet bestaat dit keer uit Babi Pangang, Saté Ajam, Tjap Kan Tjoy (groenten), Foe Yong Hai met kip, Miniloempia’s, Kerriekoekjes, Kroepoek, Nasi en Bami. De kosten zijn € 5 (t/m 12 jaar) en € 7,50 (13+) en de betaling kan ter plaatse. Je kunt je t/m a.s. donderdagavond 27 oktober aanmelden voor het buffet. Kom je ook?

Halve Finale Open Club

18-02-2017

Voorronde Open Club

07-01-2017

Finale |Open Club

18-03-2017

Tijdens Worldcup weekend Omnisport (11-13 november) aangepaste regels voor o.a. parkeren

In het weekend van 11 t/m 13 november vinden diverse activiteiten plaats in en rond het Omnisport: de Worldcup Baanwielrennen, therapeuten beurs in de Americahal, thuiswedstrijden Dynamo, Dames 1 en Heren 1 in het Omnisport en een thuiswedstrijd van het 1e team van WSV. Er zijn wijzigingen m.b.t. parkeren, ingang en kleedkamers.

Save the date: Super Sunday 13 november

Zet zondagmiddag 13 november vast in je agenda: volleybalspektakel in het Omnisport. Met om 13.30 uur de topdivisie wedstrijd van Dames 1 tegen Pharmafilter. En aansluitend om 16.00 uur de eredivisie wedstrijd van Draisma Dynamo tegen regerend landskampioen Lycurgus. Zij waren het afgelopen seizoen oppermachtig in de competitie en verloren slechts 1 wedstrijd. Weet ons allerbeste Herenteam het tij te keren? Met veel Apeldoorns publiek kan dat zeker lukken. Actieve supporters bereiden een groot feest voor. Wees erbij!

Dames 1 uit het bekertoernooi

Dames 1 speelde afgelopen zaterdag 2 wedstrijden in het nationale bekertoernooi. Tegen Rivo werd het 3-1 winst. Tegen Apollo werd nipt verloren met 2-3. Einde bekertoernooi. Lees het wedstrijdverslag van Lotte Leukenhaus.