mei 2014

Geef je op voor de barbecue tijdens het eindfeest!

Zaterdag 21 juni organiseert Heren 3 het eindfeest. En wat is een eindfeest zonder lekker eten....Voor Iedereen, van jong tot oud, is er een gezellige barbecue rond de beachvelden van Apeldoorn Beach. Ook ouders, broers en zussen zijn van harte welkom! Na de barbecue is er voor de jongste volleyballers een cola-disco in het Dynamo Café. Natuurlijk gaan we ook weer onze kampioenen huldigen en bekend maken wie zich vrijwilliger van het jaar mag noemen. Wie wordt de opvolger van Anneke Klomp..? Tegen 21.00 is het dan tijd voor een bruisend feest! Je kunt je vanaf nu opgeven voor de barbecue, dat kan tot en met woensdag 18 juni. Onder 'lees het hele bericht' staat het globale programma.

Arbitrage

In deze Nieuwsbrief arbitrage:

1. Trots op ons Jeugd Arbitrage Corps
  2. Peter, Jan, Niels en Remco dank jullie wel!
  3. Alarm! We mogen nog niet alle promotieklasse en regiodivisie teams inschrijven voor volgend seizoen!
  4. Fluiten in de regio is nog nooit zo aantrekkelijk geweest!

Zeer geslaagd 2 tegen 2 toernooi

Binnen een week waren ze aangemeld. Bijna 30 teams voor het 2 tegen 2 toernooi, afgelopen zaterdag in het Omnisport. Na het eerste gedeelte was er enig zicht op de sterkte van de teams. Alhoewel... niet alle uitslagen waren goed opgeschreven en verwerkt. Dat maakte dat sommige teams in het tweede gedeelte van het toernooi met enig gemak kampioen werden van hun 'poule'. In de sterkste poule ging de overwinning naar Lars en Peter. Ze mogen zeggen dat zij het 2 tegen 2 toernooi van 2014 op hun naam hebben geschreven... Mini's, jeugdspelers, senioren en recreanten, leuk dat jullie er allemaal waren en graag tot volgend jaar!

Mini's maken kennis met beachvolley

Afgelopen zaterdag hebben alle mini's een (CMV) beachvolleybal toernooi gehad bij Apeldoorn Beach. Niveau 2, 3 en 4 begon om 9.00 uur met de eerste wedstrijden. De wedstrijden waren om 12.00 uur klaar en toen was er nog gelegenheid om tot 12.45 uur lekker vrij te spelen. Niveau 5 en 6 begon om 13.00 uur en was om ongeveer 18.00 uur klaar met hun toernooi. Door het heerlijke weer zijn er heel veel mooie zandkastelen gebouwd. Al met al was het een geslaagd CMV-beach toernooi! Bekijk de foto's op https://www.facebook.com/svdynamo.minicomissie?hc_location=timeline
Aankomende donderdag en vrijdag (Hemelvaart) zijn er geen trainingen voor de mini's. Nog twee weken trainen en dan begint de volleybal zomervakantie.

Het 2 tegen 2 toernooi is weer terug!

Wanneer?

Zaterdag 24 mei van 10.00 uur (zaal open om 9.00 uur) tot 14.00 uur en aansluitend de prijsuitreiking.

Waar?

Omnisport

Wie?

Iedereen mag meedoen: spelers, familie, vrienden, trainers, coaches en andere vrijwilligers van SV Dynamo. Je mag zelf weten met wie je gaat spelen. Speel je bijvoorbeeld bij de jeugd dan kun je een ouder, iemand uit je team, je trainer of je coach vragen. Maar je mag ook iemand van Heren 1 of Dames 1 vragen als je durft! Het toernooi is wat minder geschikt voor onze jongste mini’s.

Kwalificatietoernooien jeugd

Jeugdteams (A, B en C) die volgend seizoen hoofdklasse of 1e klasse willen spelen, moeten zich hiervoor sinds 2012 kwalificeren. Teams die geen kwalificatiewedstrijden spelen, komen automatisch terecht in de 2e klasse. De kwalificatietoernooien worden gehouden op zaterdag 14 juni en zaterdag 21 juni. De technische leiding bepaalt welke jeugdspelers kwalificatiewedstrijden gaan spelen. De jeugdspelers die 14 of 21 juni moeten spelen krijgen zo spoedig mogelijk bericht via de mail. Onder 'Lees het hele bericht' staat meer informatie over de kwalificatie bij de jongens en de meisjes teams.

Draisma Dynamo bedankt jeugd SV Dynamo met clinic

Gistermiddag hebben de spelers van Heren 1 de ballenkinderen, quickmoppers, vegers en tellers bedankt die het afgelopen seizoen hebben geholpen bij de wedstrijden. Dat gebeurde in het Omnisport in de vorm van een clinic. Na een serieuze maar speelse warming-up door en met spelers van Heren 1 werden de 24 kinderen verdeeld in 4 groepjes. Op vier minivelden kregen de kinderen een techniektraining van twee spelers.

Radstake ook komend seizoen hoofdtrainer/-coach Heren 1

Het bestuur van Stichting Topvolleybal Dynamo heeft Jorg Radstake ook voor het komende seizoen aangesteld als hoofdtrainer/-coach van de selectie van Draisma Dynamo. Onder de leiding van Radstake, die het afgelopen seizoen vanaf maart eindverantwoordelijk was voor het eerste herenteam, wist Draisma Dynamo de finale van de play-offs te halen. Daarin moest de ploeg echter z’n meerdere erkennen in regerend landskampioen Landstede Volleybal.

Wouterse nieuwe trainer dames SV Dynamo Apeldoorn

Marinus Wouterse is het komende seizoen  de opvolger van Joost Joosten als trainer/coach van het eerste damesteam van SV Dynamo Apeldoorn. De 33-jarige Joosten had het bestuur van de Stichting Topvolleybal Dynamo laten weten in verband met z’n privésituatie te willen stoppen als trainer/coach. De oud-spelverdeler van het eerste herenteam heeft een nieuwe baan gekregen en dit was moeilijk te combineren met het trainerschap bij SV Dynamo Apeldoorn. Het bestuur bedankt de oefenmeester voor z’n inzet om te proberen de dames van SV Dynamo in de Eredivisie te houden en wenst Joosten veel succes met z’n nieuwe job.

Regiokampioenschappen zaterdag 10 mei

A.s. zaterdag 10 mei organiseert SV Dynamo namens de Nevobo de regiokampioenschappen. Vanaf 10.00 uur strijden miniteams voor de 1e plek in Regio Oost. Niveau 2, 3, 4 en 5 spelen in het Omnisport, niveau 6 in de Mheenhal. De finales van niveau 2 en 3 zijn om 14.00 uur, van niveau 4 en 5 om 15.00 uur. Ook een Dynamo team komt in actie. Team N3.1 is de 2e helft kampioen geworden en de jongens mogen daarom aankomende zaterdag ook mee doen aan de regiokampioenschappen. De minicommissie wenst de jongens en coaches veel succes op deze dag! Heb je zin om te komen kijken? Kom dan gerust naar het Omnisport, de koffie staat klaar!