februari 2014

A.s. donderdag en zaterdag, thuiswedstrijden Heren 1 en Dames 1

Speellocaties finale Open Club bekend

Op zaterdag 22 maart vinden de finales plaats van de Nationale Open Jeugd Kampioenschappen. Vier jeugdteams van SV Dynamo, Meisjes A, Jongens A, Jongens B en Meisjes C, gaan proberen om hier zo hoog mogelijk te eindigen! De speellocaties zijn:
A-teams in het Omnisport In Apeldoorn
B-teams in de Hamalandhal in Lichtenvoorde
C-teams in sporthal Merwestein in Nieuwegein
D-teams in sporthal Arcus in Wijchen

Verkoop nieuwe inspeel-/trainingsshirts voor de jeugd

A.s. zaterdag 1 maart en volgende week zaterdag 8 maart tussen 10.00 - 12.30 uur kun je in het Dynamo Café weer een mooi nieuw inspeel-/trainingsshirt kopen. De shirts zijn verkrijgbaar in de damesmaten S t/m XL en unisex maten S t/m XXL. De shirts kosten 5 euro per stuk, graag contant betalen. Dit jaar zijn het zwarte shirts met een mooie roze bedrukking! Op = Op, dus wees er snel bij!

Uitstekende overwinning Meisjes A2 op SVS

Meisjes A2 boekte zaterdag thuis een mooie 4-0 overwinning op Meisjes A1 van SVS uit Schalkhaar. Volleybal zoals volleybal gespeeld moet worden, behalve dan misschien het laatste deel van de vierde set..Van de zestien punten voorsprong liep SVS er tien in. Lees het wedstrijdverslag.

Meisjes C5 laat setje liggen tegen DeVolCo

Meisjes C5 won zaterdag thuis met 3-1 van Meisjes C5 van DeVolCo '88. Wel een mooie 3-1 winst, maar onnodig een setje laten liggen. Lees het wedstrijdverslag.

Wisselvallig Heren 2 wint met 3-2 van nummer 2

Koploper Heren 2 won zaterdag thuis met 3-2 van Arvevo, de huidige nummer twee in de eerste divisie A. Op papier een prima resultaat, maar voor het gevoel had er meer ingezeten. Gemiste kansen zorgden er voor dat de stemming niet uitgelaten was. Toch blijft Heren 2 koploper, aangezien SVS een setje laat liggen bij SSS. Een puntje voor op de mannen uit Schalkhaar en twee op Arvevo. Lees het wedstrijdverslag

Dames 1 en Heren 1 maken zich op voor de play-offs

Voor Dames 1 en Heren 1 zit de ‘gewone’ competitie erop. Heren 1 is als derde geëindigd achter Rivo Rijssen (2e) en Landstede volleybal (1e). De mannen van Draisma Dynamo beginnen de play-offs met een uitwedstrijd tegen Kootfin Taurus op woensdag 26 februari. De eerste thuiswedstrijd is op zaterdag 1 maart tegen Landstede Zwolle in het Omnisport. Na deze ronde spelen de nummers 1 en 2 om het landskampioenschap. Dames 1 is als tiende geëindigd in de competitie en mag samen met Springendal Set-up ’65 en New Nexus Apps/Lycurgus gaan strijden om in de eredivisie te blijven. Hieronder het wedstrijdschema voor de play-offs.

Minikamp SV Dynamo 2014 zoekt sponsoren

Al jaren is ons minikamp een groot succes. Dit blijkt elk jaar ook uit het grote aantal deelnemers. In juni 2014 is weer zo ver. We gaan dan gezellig een lang weekend met zo’n 80 mini’s op minikamp.

Om ons kamp mogelijk te maken, hebben we geld nodig voor de aanschaf van allerlei materialen en het betalen van de accommodatie. Uiteraard moet er ook voor drie dagen boodschappen ingeslagen worden. Om de bijdrage voor de kinderen zo laag mogelijk te houden, zoeken we sponsoren. Wilt u een bijdrage leveren aan het minikamp? Stuurt u dan een mailtje naar minikamp@svdynamo.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op en de dank van de mini’s is groot!

Geef je snel op voor het minikamp!

De voorbereidingen voor het minikamp zijn in volle gang! Het wordt weer een weekend vol met leuke activiteiten en korte nachten. Het kamp is dit jaar van vrijdag 13 juni t/m zondag 15 juni bij 'De Wildwal' in Lunteren. Er kunnen zo’n 80 kinderen mee op kamp, dus geef je snel op! Als je graag samen met een vriendje of vriendinnetje (van volleybal) in een groepje wilt tijdens het kamp, dan kan dat natuurlijk. Geef dit dan even door op het aanmeldingsformulier.

Jorg Radstake aangesteld als trainer/coach Draisma Dynamo

Het bestuur van Stichting Topvolleybal Dynamo heeft Jorg Radstake tot het einde van het lopende seizoen aangesteld als trainer/coach van Draisma Dynamo. De oud-speler van onder meer van het toenmalige Piet Zoomers/D, Remote IT/Zwolle en Sudosa Assen is hiermee de opvolger van Mark Roper.