januari 2013

A.s. zaterdag Super Saturday!

Kom a.s. zaterdag naar de laatste Super Saturday van 2013, moedig onze teams aan, eet een lekker hapje mee  (als je je hebt opgegeven) en sluit de avond gezellig af met ons Après Ski Feest!

Champions League volleybal in Apeldoorn vraagt om een investering in ‘onze’ mensen

PERSBERICHT - Op vrijdag 1 februari presenteert de Stichting Topvolleybal Dynamo haar nieuwe koers met de titel “DYNAMO, DRIJVENDE KRACHT ACHTER VOLLEYBAL”. Topvolleybalclub Dynamo wil een voortrekkersrol nemen in het Nederlandse volleybal en de sport naar een hoger niveau tillen met als droom Champions League Volleybal. Dit vraagt om een nieuwe, andere aanpak waarbij er wordt geïnvesteerd in supporters, vrijwilligers, spelers en partijen in de regio Apeldoorn waar de club meerwaarde aan kan bieden.

Nieuwe instroomgroep van start voor 4 tot 6 jarigen

Heeft u een kind tussen de 4 en 6 jaar die lekker wil bewegen en spelen met een bal? Laat uw zoon of dochter dan vrijblijvend een paar keer meedoen met de nieuwe instroomgroep die begin 2013 van start is gegaan. In deze groep onder leiding van onze ervaren trainster Ina Buiter kunnen kinderen tussen de 4 en 6 jaar veilig bewegen met leeftijdgenootjes. De nadruk ligt hierbij op samenwerken (groepsspelletjes) en het stimuleren van het balcontact in de vorm van gooien, vangen en mikken met zachte en kleinere ballen. De trainingen vinden plaats op woensdagmiddag van 15.30 uur t/m 16.30 uur in het Omnisport.

A.s. woensdag bekerwedstrijd Draisma Dynamo Heren 1

Vorige week plaatsten de mannen van Draisma Dynamo zich met anderhalf been voor de Final Four van het nationale bekertoernooi. In Enschede won de nummer vijf van de nationale eredivisie met 0-3 (19-25, 23-25, 18-25) van Twente ’05, de nummer vijf uit de topdivisie. A.s. woensdag speelt Draisma Dynamo thuis de return. Om 20.00 uur klinkt het eerste fluitsignaal in het Omnisport. Heren 1 moet opnieuw winnen om de halve finale van de beker te bereiken. Willen de Tukkers stunten, dan moeten ze niet alleen de wedstrijd winnen, maar ook de golden set die in dat geval aansluitend gespeeld zal gaan worden. De toegang is gratis voor leden, niet leden betalen € 5 en onder de 18 jaar € 2,50.

Laatste Super Saturday op 2 februari met Après Ski feest!

Zaterdag 2 februari is het alweer de laatste zaterdag dat Dames 1 en Heren 1 allebei een thuiswedstrijd spelen. Dit betekent dat zaterdag 2 februari de laatste Super Saturday is van dit seizoen en dat willen we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan! Iedereen die wil, kan weer mee eten, er is soep, worst, saté en aansluitend een gezellig Après Ski feest! Meer informatie volgt binnenkort op de website en via de nieuwsbrief. Geef je op voor het eten!

We gaan weer op minikamp!

Ook dit jaar gaan de mini’s weer op kamp! Net als andere jaren gaan we er weer een geweldig weekend van maken. Het minikamp is dit jaar van vrijdag 14 juni tot en met zondag 16 juni en de reis gaat dit keer naar 'de Haverkamp' in Hengelo (Gld). Schrijf het alvast maar met grote letters in je agenda. Alle jongens en meisjes die na 30 september 2000 zijn geboren en lid zijn van SV Dynamo mogen mee. Ook de mini’s die al bij de jeugd spelen mogen natuurlijk mee. In april volgt meer informatie over het kamp, dan kun je je ook inschrijven.

Weer een degelijke 4-0 voor Heren 2

Heren 2 ontving zaterdag thuis Arvevo, de oude club van middenman Marcel Janssen. Ze maakten er met z’n allen weer een degelijke 4-0 van en sloegen hiermee een nog groter gaatje met de nummers 3 en 4 in de competitie. Lees het wedstrijdverslag.

De eerste wedstrijden van miniteam N34

Lees het wedstrijdverslag van de allereerste wedstrijden van miniteam N34: "De allereerste wedstrijd begint, iedereen is nog wat onwennig, maar de dames doen goed hun best. Beide helften net verloren, maar iedereen heeft er plezier in. De tweede wedstrijd gaat een stuk beter. We winnen zelfs een wedstrijd en dat vergroot het plezier. Het is spannend tot het einde. De derde wedstrijd hebben we de smaak te pakken. Beide helften winnen we en opgetogen gaan we naar huis met de vraag wanneer is de volgende wedstrijd want het is zo leuk!" Lees alle wedstrijdverslagen onder het menu competitie > verslagen of ga direct naar www.svdynamo.nl/verslagen. Iedereen met een login kan een verslag op de website schrijven. Doen!

Meisjes C3 geeft het goede voorbeeld

Meisjes C3 verloor vandaag met 4-0 van Langhenkel/HEC MC 1 maar won de wedstrijd op respect en sportiviteit. Lees het wedstrijdverslag.

Geen winst voor Dames 1 en Heren 1

Helaas geen superdag vandaag voor ons eerste Dames en Heren team tijdens de eerste Super Saturday van het nieuwe jaar. Zowel Dames 1 als Draisma Dynamo Heren 1 verliest met 3-0 in eigen huis.