Champions League volleybal in Apeldoorn vraagt om een investering in ‘onze’ mensen

PERSBERICHT - Op vrijdag 1 februari presenteert de Stichting Topvolleybal Dynamo haar nieuwe koers met de titel “DYNAMO, DRIJVENDE KRACHT ACHTER VOLLEYBAL”. Topvolleybalclub Dynamo wil een voortrekkersrol nemen in het Nederlandse volleybal en de sport naar een hoger niveau tillen met als droom Champions League Volleybal. Dit vraagt om een nieuwe, andere aanpak waarbij er wordt geïnvesteerd in supporters, vrijwilligers, spelers en partijen in de regio Apeldoorn waar de club meerwaarde aan kan bieden.

De Nederlandse volleybal eredivisieclubs zitten in zwaar weer. Sponsoren trekken zich terug, topspelers vertrekken vroeg naar het buitenland en supportersaantallen nemen af. Dynamo is voornemens deze tendens te doorbreken door de focus op sportieve prestaties te verbreden met maatschappelijk en organisatorisch beleid.

Door deze verbrede focus wil Dynamo een voortrekkersrol nemen in Nederland. Om dit mogelijk te maken wil de volleybalclub optrekken met partners die geloven in de kansen die deze nieuw aanpak biedt. Traditionele sponsoring, waarbij het vooral draait om zichtbaarheid, is dan ook verleden tijd en Dynamo gaat aan de slag met programma’s waarbij voor zowel de club als de sponsor waarde wordt gecreëerd.

De Stichting Topvolleybal Dynamo kan met trots aankondigen dat de Stichting ZOA en de Bas van de Goor Foundation een partnership zijn aangegaan met ”DYNAMO, DRIJVENDE KRACHT ACHTER VOLLEYBAL”.

Op vrijdag 1 februari a.s. wordt vanaf 19.30 uur in het Omnisport Apeldoorn de nieuwe koers gepresenteerd met een aansprekend programma over topsport en sponsoring. Daarbij zullen onder andere oud Olympisch kampioen Bas van de Goor, manager Topsport van het NOC*NSF Jeroen Bijl en oud voetbal international René van der Kerkhof aan het woord komen.

Aanmelden kan via businessclub@dynamovolleybal.nl.

Quotes

“Dynamo wil toonaangevend zijn en blijven in het Nederlandse volleybal, zowel op als buiten het veld. Dus ook op het gebied van sponsoring.”
Peter de Vries, voorzitter Stichting Topvolleybal Dynamo

“Het is geweldig om via een partnership met mijn oude club Dynamo te werken aan een sterkere volleybalsport en een sterkere Bas van de Goor Foundation.”
Bas van de Goor, voorzitter van de Bas van de Goor Foundation