december 2011

(Nieuwe) trainingstijden jeugdteams bekend

A.s. maandag 2 januari starten de trainingen weer voor alle trainingsgroepen. Er is een gewijzigd trainingsrooster voor de jeugdteams. Het nieuwe rooster kun je vinden in het Menu Teams > Trainingsrooster. Kijk goed waar en wanneer je met ingang van 2 januari moet trainen. De informatie over de coaches en trainers van de jeugdteams moet in sommige gevallen nog worden geactualiseerd.

Uitslagen 19e Internationaal Jeugdtoernooi

De negentiende editie van het Jeugdtoernooi zit er weer op. Na drie geweldige dagen met prachtig volleybal in het Omnisport en de WSV-hal zijn de prijzen uitgereikt en kunnen we weer uit gaan kijken naar de 20e editie in 2012. Onder ‘Lees het hele bericht’ staan de einduitslagen en de MVP’s (Most Valuable Player). Foto's van het toernooi en de prijsuitreiking kun je vinden op de website van het Jeugdtoernooi onder 'Multimedia'. De organisatie wenst iedereen het allerbeste voor het nieuwe jaar en hoopt op vele sportieve successen tijdens het 20e Internationaal Jeugdtoernooi van SV Dynamo Apeldoorn op 27, 28 en 29 december 2012!

19e Internationaal Jeugdtoernooi gestart

Op 27, 28 en 29 december 2011 vindt de 19e editie plaats van het Internationaal Jeugdtoernooi van volleybalvereniging SV Dynamo in Apeldoorn.
Volg het toernooi op de website van het Jeugdtoernooi of kom naar Omnsiport of de WSV-hal.

Film Europacupduel Draisma Dynamo Heren 1

Draisma Dynamo Heren 1 verloor afgelopen woensdagavond het Europacupduel tegen het zeer sterke Asseco Resovia Rzeszów met 3-0 maar verliet met opgeheven hoofd het veld. Draisma Dynamo wist de Oost-Europeanen vooral in de eerste set behoorlijk wat tegengas te geven en dat had een aantrekkelijke wedstrijd in een echte Europacup-sfeer tot gevolg. Voor de ongeveer 1200 toeschouwers op de tribunes was het genieten. Dat de thuisploeg verloor was eigenlijk maar bijzaak. Wim Burghout maakte weer een mooie reportage.

Verkoop en ophalen oliebollen en appelbeignets in Dynamo Café

Alle mini's die oliebollen en appelbeignets hebben verkocht, kunnen hun bestellingen op de volgende tijden afhalen in het Dynamo Café.
27 december -> 10.30 t/m 12.00 uur
28 december -> 10.30 t/m 12.00 uur
28 december -> 17.00 t/m 18.30 uur
Nog geen oliebollen en appelbeignets besteld? Kom dan op donderdag 29 december tijdens het 19e Internationaal Jeugdtoernooi naar het Dynamo Café. Hier kun je van 13.00 uur tot ongeveer 18.00 uur (en zolang de voorraad strekt...) oliebollen en appelbeignets kopen. Je helpt hiermee de vereniging aan extra inkomsten. De oliebollen kosten € 4,99 per zakje van 10 stuks en de appelbeignets € 4,49 per zakje van 5 stuks. Je kunt ze ook per stuk kopen, een oliebol kost dan € 0,70 en een appelbeignet € 1,00.

Zondag 18 december: Heren 1 - Lycurgus

Zondag 18 december speelt Draisma Dynamo Heren 1 om 14.00 uur thuis in het Omnisport de topper tegen Abiant Lycurgus. Draisma Dynamo staat op dit moment tweede en de gasten uit Groningen staan vierde, maar hebben nog een duel tegoed.

Kom in kerstoutfit naar het Omnisport en win een prijs!

Aankomende woensdag 21 december speelt Draisma Dynamo om 20.00 uur thuis in het Omnisport de return wedstrijd van het Europacupduel tegen het Poolse Asecco Resovia Rzeszów. Mocht Heren 1 deze wedstrijd winnen, maakt niet uit met welke stand, dan moeten ze nog een ‘Golden set’ spelen én winnen om een ronde verder komen. Om een echte kerstsfeer in Omnisport te creëren wordt het publiek gevraagd om in een ‘kerstoutfit’ te komen. Degene met de meest originele creatie wint een door de Hanos gesponsorde prijs! De kassa's zijn vanaf 18.30 geopend. Volwassenen betalen € 5,00 voor een toegangsbewijs, Dynamoleden slechts € 2,50 en jeugd tot en met 18 jaar heeft gratis toegang.

Meisjes B3 sluit seizoen goed af

Meisjes B3 speelde de laatste wedstrijd van dit seizoen tegen SV Dynamo Meisjes B5. Het werd, ondanks een klein dipje in de tweede set, een dikverdiende 4-0 voor Meisjes B3. Na afloop werd het kampioenschap (nogmaals) gevierd (zie foto). In Meisjes B3 spelen Sanne Drenth, Demi Hoentjen, Ilsa Gorelikow, Veerle Rombouts, Nikki Velderman, Feline Janssen, Stephanie Siesling, Hanka Damsma, Sanne Oxener en Anique Lamers.

Film Dames 1 - Taurus

Dames 1 verloor afgelopen zaterdag in een goedgevuld Omnisport met 2-3 van Taurus. De beide ploegen wonnen om en om een set waardoor de vijfde set de doorslag moest geven. De eerste set ging dik verloren met 11-25. Dynamo herpakte zich knap in de tweede set met 28-26 setwinst. De derde set was weer voor Taurus en de vierde ging weer naar Dynamo. De vijfde beslissende set ging overtuigend naar Taurus met 8-15. Bekijk de film van Wim Burghout. Setstanden: 11-25, 28-26, 20-25, 27-25 en 08-15.

Meisjes N4-4 kampioen

Afgelopen zaterdag, op de één na laatste speeldag van de CMV competitie, is Meisjes N4-4 in Dieren kampioen geworden. Na al twee wedstrijden te hebben gewonnen, was de laatste wedstrijd tegen de groenen van belang. Met een gelijk aantal gewonnen wedstrijden, verlies en gelijkspel moest deze laatste wedstrijd omgezet worden in twee sets winst om tot het gewenste resultaat te komen. Na een bloedstollend duel waarbij de supporters van zich lieten horen, trokken onze meiden aan het langste eind. Carlinde, Cheyenne, Jeline, Joëlle, Linde, Robin, coach Manon en natuurlijk de trainers Anouk, Marceline, Irene en Lisanne, van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat.