Kom in kerstoutfit naar het Omnisport en win een prijs!

Aankomende woensdag 21 december speelt Draisma Dynamo om 20.00 uur thuis in het Omnisport de return wedstrijd van het Europacupduel tegen het Poolse Asecco Resovia Rzeszów. Mocht Heren 1 deze wedstrijd winnen, maakt niet uit met welke stand, dan moeten ze nog een ‘Golden set’ spelen én winnen om een ronde verder komen. Om een echte kerstsfeer in Omnisport te creëren wordt het publiek gevraagd om in een ‘kerstoutfit’ te komen. Degene met de meest originele creatie wint een door de Hanos gesponsorde prijs! De kassa's zijn vanaf 18.30 geopend. Volwassenen betalen € 5,00 voor een toegangsbewijs, Dynamoleden slechts € 2,50 en jeugd tot en met 18 jaar heeft gratis toegang.

Afgelopen woensdag heeft Draisma Dynamo Heren 1 in Polen de eerste wedstrijd in de 1/8 finale om de CEV Cup gespeeld. Deze wedstrijd hebben ze goed gespeeld, maar helaas met 3-0 verloren. In Polen zaten maar liefst 4000 fanatieke supporters op de tribunes! Zoveel mensen passen niet in de Topsporthal, maar hopelijk komen ook de Draisma Dynamo fans aankomende woensdag in grote aantallen naar het Omnisport!