juni 2011

Gratis download boek ’INSPIRATIE Coachen & Presteren’

Op Telesport.nl kun je nu gratis het door Toon Gerbrands geschreven boek ’INSPIRATIE Coachen & Presteren’ downloaden, een week voordat de gedrukte versie te koop (12,90 euro) is.

Handjes gezocht

Aanstaande maandag 27 juni vindt vanaf 10.00 uur 's ochtends tot ? uur 's avonds de traditionele grote schoonmaak van het Dynamo Café plaats. Voor dit gezellige evenement zijn heel veel handjes nodig. Als je een paar uur wilt helpen, neem dan contact op met Willy (willy15@chello.nl).

Winnaars SV Dynamo Bedrijventoernooi

Aan het 25e SV Dynamo Bedrijventoernooi hebben 39 teams van bedrijven, scholen en instellingen uit de regio meegedaan. Na vijf dagen volleybal in het Omnisport zijn de winnaars in de vijf categorieën: Accres, Krekkers, Krepel, SILS en Sprengeloo 1. Dames en heren van harte gefeliciteerd! Dank voor jullie deelname en graag tot volgend jaar.

Wedstrijdprogramma Finales Bedrijventoernooi bekend

Dinsdag 21 en woensdag 22 juni worden de finales gespeeld van het Bedrijventoernooi in het Omnisport. Het wedstrijdprogramma is bekend en staat op toernooi.nl. Publiek is van harte welkom, entree is gratis.

Veel plezier en hoosbuien tijdens het jungle minikamp

De mini’s van Dynamo zijn dit weekend op kamp geweest. Wat hebben ze veel gedaan, wat was het super leuk en wat zijn ze moe!! Maar dat hoort er natuurlijk bij. Lees het verslag onder ‘Lees het hele bericht’.

Foto's minikamp online

Ook zo benieuwd hoe het onze mini's is vergaan tijdens het minikamp met het traditionele minikampweer? Kijk onder Multimedia > Foto's.

Heren 8 kampioen op Texel

In het weekend van 27, 28 en 29 mei nam het achtste herenteam van onze vereniging deel aan het Tevoko toernooi op Texel. In plaats van de BBQ leek het de mannen leuk om een weekend op stap te gaan. Zo gezegd zo gedaan…! Lees het verslag onder ‘Lees het hele bericht’.

Weer goud voor ballenkinderen, quickmoppers en vegers van Heren 1 en Dames 1

Onze ballenkinderen en quickmoppers van Heren 1 en Dames 1 zijn ook dit jaar weer uitgeroepen tot de beste van Nederland! De kinderen werden begin juni in het topsportcentrum in Leek gehuldigd. Zij kregen van de Nevobo een t-shirt en oorkonde uitgereikt en mochten de Europa League wedstrijd van het Oranje Herenteam tegen Griekenland bijwonen. Wil jij volgend seizoen ook graag quickmoppen, vegen, tellen of ballen aangooien tijdens de wedstrijden van Heren 1 en/of Dames 1 in de A-League? Meld je dan snel aan bij Anneke Klomp via ballenkinderen@svdynamo.nl!

Meerdaags Jeugdtoernooi in Doezum

Woensdag 1 juni vertrok een grote groep jeugdspelers plus begeleiding naar Doezum voor het Meerdaags Jeugdtoernooi. De oogst: een eerste plaats voor jongens A in de B poule en een eerste plaats voor Meisjes B. Hier bovenop kwam nog een individuele prijs. Sander den Hollander ontving de aanmoedigingsprijs in de B-categorie. Lees het verslag onder ‘Lees het hele bericht’.

Eindfeest, lopathon en kampioenen

Het was weer gezellig druk tijdens het eindfeest op zaterdag 11 juni. Een flink bezet twee tegen twee toernooi, een klaverjaswedstrijd, een vierkamp, een lopathon en afsluitend een lekkere barbecue. Het was een mooie zonnige dag met slechts één flinke regen- en onweersbui: precies tijdens de lopathon. Na een kleine ingelaste pauze wisten de deelnemers met elkaar toch ruim 1500 euro voor de vereniging bij elkaar te lopen. Om 20.00 werden de kampioenen gehuldigd en werd Arie Verbeek uitgeroepen tot ‘Vrijwilliger van het jaar’.