Clubkleding Dynamo

Wedstrijdshirts Dynamo

Dynamo heeft sinds 2023 een nieuw wedstrijdshirt. Dit shirt kun je bestellen in geel/rood en in donkerblauw/rood (libero shirt). De mini’s spelen altijd in het geel/rode shirt en hebben nog geen borst- en rugnummer.

Kosten

Voor het wedstrijdshirt betaal je €19,95 voor de kindermaten en €24,95 voor de volwassen maten.

Bestellen wedstrijdshirt

Een nieuw wedstrijdshirt bestel je via de volgende link: shop.svdynamo.nl/wedstrijdshirt

Je betaalt het shirt direct via iDeal en ontvangt een bevestiging van de bestelling per e-mail. Zodra het shirt voor je klaarligt, ontvang je nogmaals een bericht. Het wedstrijdshirt zal achter de bar worden gelegd in het Dynamo Café. Daar kun je het ophalen tijdens de momenten dat het clubhuis geopend is.

Bedrukken borst- en rugnummers

Als je in de jeugd of senioren speelt, zal er nog een borst- en rugnummer op het shirt bedrukt moeten worden. Je eigen nummer vind je op de website van Dynamo. In je eigen team staat je naam en foto met een nummer vermeld. Dat nummer laat je zelf bedrukken bij 11Teamsports aan de Stationsstraat 130. Voor het bedrukken van de nummers betaal je € 4,85.

Vragen?

Heb je nog vragen over het bestellen van het wedstrijdshirt, kun je een e-mail sturen naar kleding@svdynamo.nl. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie.

Clubkleding (m.u.v. wedstrijdshirt)

Sinds dit seizoen hebben we als vereniging een eigen kledinglijn gekozen. Misschien heb je al wel wat teams in de rode jacks zien lopen…. Deze kleding (m.u.v. wedstrijdshirts) is vanaf nu voor alle leden te bestellen via onze eigen webshop: https://svdynamo.clubwereld.nl

Informatie over het bestellen van wedstrijdshirts vind je hier onder het kopje clubkleding.

Levering

De kleding wordt geleverd door 11Teamsports. Je kunt kiezen voor thuis laten bezorgen of afhalen in de winkel aan de Stationsstraat in Apeldoorn.

Teamaanvragen

{Gesponsorde) aanvragen voor kleding voor een heel team kunnen worden ingediend per e-mail aan teamwearapeldoorn@11teamsports.nl Een ontwerp van kleding met een sponsorlogo erop stuur je wel eerst voor akkoord naar kleding@svdynamo.nl.

Vragen?

Stel je vragen via een e-mail aan kleding@svdynamo.nl