Oliebollen bestellen

Ook dit jaar gaan de mini’s en jeugdleden van SV Dynamo weer oliebollen verkopen. De opbrengst is bestemd voor leuke activiteiten op het mini en jeugdkamp.
Wist je dat we per zak oliebollen als vereniging 4.50 euro verdienen? Dus als iedereen 1 zak verkoopt, hebben we al een hele mooie opbrengst!

Voor diegene die het meest verkoopt hebben we een leuke prijs! Ook met je hele team kun je een mooie prijs winnen…. Het best verkopende team krijgt namelijk ook een leuke prijs! Vanaf 6 december delen we tijdens de trainingen de brieven uit met uitleg over de actie en een bestellijst. Daarna kun je meteen van start, dus vraag alvast aan opa’s, oma’s, ooms, tantes, buren en natuurlijk papa en mama of ze zin hebben in lekkere oliebollen of appelbeignets van bakkerij Toet!

De oliebollen kun je op zaterdag 30 december tussen 10 en 12 uur ophalen bij het Omnisport.

Geen mini of jeugdlid in de buurt? Bestel dan je oliebollen via shop.svdynamo.nl/oliebollen