Kids Play bij Dynamo Beach Apeldoorn

Dynamo Beach Apeldoorn wil zoveel mogelijk kinderen de kans geven kennis te maken met beachvolleybal. Daarom is speciaal voor de allerjongste sporters Kids Play ontwikkeld. Bij Kids Play trainen de kinderen volgens het KBSS systeem (Kadijk Beachvolleybal Start Systeem) waarbij ze op speelse wijze kennis maken met beachvolleybal. Kids Play is voor alle jongens en meisjes van 6 t/m 11 jaar. De trainingen zijn op zondagochtend van 11.00 tot 12.00 uur en worden gegeven op de beachvelden bij Omnisport Outdoor. De kinderen van Kids Play trainen tot 1 september 2012, deelname kost € 30.

Via Kids Play kunnen kinderen aansluitend op het indoorseizoen 's zomers lekker blijven sporten. Het KBSS heeft als groot voordeel dat je op ieder niveau kan instromen. Dus ook als je nog nooit een volleybal hebt aangeraakt. Alle kinderen (lid of geen lid van Dynamo) kunnen bij Dynamo Beach Apeldoorn spelen en lid worden. Hierdoor kunnen kinderen van verschillende indoorverenigingen tegen elkaar spelen.

Naast het Kids Play niveau kunnen ook jeugdspelers vanaf 12 jaar, recreanten en senioren bij Dynamo Beach Apeldoorn het beachen uitproberen. Zij kunnen vrijblijvend een paar keer meetrainen en als het beachvirus toeslaat, lid worden van Dynamo Beach Apeldoorn.