Deze zomer lekker beachen? Meld je dan nu aan!

Wil je deze zomer lekker vier maanden beachen, meld je dan snel aan bij Dynamo Beach Apeldoorn (DBA), de nieuwe beachafdeling van SV Dynamo. Op dit moment wordt hard gewerkt aan de aanleg van vier beachvelden op het middenterrein van de schaats- en skeelerbaan, tegenover de topsporthal van Omnisport Apeldoorn. Naar verwachting zijn de velden 1 mei gereed, dan starten ook de trainingen voor jeugd en senioren. Voor jeugdleden is de contributie inclusief training, senioren kunnen kiezen uit een lidmaatschap met of zonder training (alleen recreatief gebruik van de velden). Ben je jonger dan 12 jaar en wil je ook graag beachen? Stuur dan een mail naar beachvolleybal@svdynamo.nl. Bij voldoende belangstelling starten er ook trainingen voor mini’s. Meer informatie en een online inschrijfformulier kun je vinden op www.dynamobeachapeldoorn.nl > Info > lid worden.