Kom volleybal 'proeven' tijdens de Nationale Sport Week

Altijd al eens zelf in het Omnisport willen volleyballen? Grijp dan nu je kans! Van 21 tot en met 28 april vindt de Nationale Sport Week plaats en ook wij doen hier natuurlijk aan mee. Daarom is op dinsdagavond 24 april iedereen die eens een avondje vrijblijvend wil volleyballen van harte welkom in het Omnisport! Het programma ziet er als volgt uit:

Programma

19.00               ontvangst buiten voor het Dynamo Café (ingang 3 van het Omnisport)
19.00 - 19.15  een kopje koffie of thee in het Dynamo Café
19.30 - 21.00  trainen met de recreanten dames groep en/of
21.00 - 22.30  trainen met een recreanten mixed groep
Na afloop        Gratis drankje in ons gezellige Dynamo Café + een leuke attentie

Dames en/of mixed

Je kunt dus meedoen met een training van een dames- en/of mixed recreantenteam. De trainer houdt rekening met de 'volleybalervaring' van de deelnemers. Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen naar recreanten@svdynamo.nl onder vermelding van deelname aan training van dames/mixed/beiden.

Drie keer proberen

Na deze clinic kun je vrijblijvend en kosteloos deelnemen aan drie trainingen. Daarna beslis je of je lid van onze vereniging wilt worden.