Midwinter feestavond in het Dynamo Café met DJ Tieké

Tijdens het Midwinterfeest op zaterdagavond 4 februari is er na afloop van de Dames 1 wedstrijd een feestavond in het Dynamo Café met DJ Tieké.

De oplettende lezer zal deze DJ misschien vaker gezien hebben....En dan niet bij de Olifant of in het zwembad maar bij Dynamo. Hij is begonnen bij de mini’s om vervolgens te spelen bij de jeugd en tot vorig seizoen bij de senioren. Enkele seizoenen lang was hij samen met Romeo Tuinman quickmopper bij Heren 1. Dit seizoen is hij nog actief als trainer bij JB3. We hebben het over Twan Kemp.

Twan is al enige tijd bezig om een carrière als diskjockey op te bouwen. Hij draait regelmatig bij café de Olifant en op de discoavonden in zwembad Malkander. Zaterdagavond zal hij in het Dynamo Café zijn opwachting maken.

Kom zaterdagavond dus allemaal naar het Dynamo Café om Twan en zijn muziek te bewonderen!