Apeldoorn Volleybalstad - Stadsderby: daar hoort een feestje bij!

Op 19 november om 20.00 uur spelen de eerste damesteams van SV Dynamo en Kindercentrum-Alterno tegen elkaar in de Alternohal. Het is toch geweldig dat twee verenigingen in één stad op het hoogste niveau mee doen in de competitie. Deze wedstrijd zal ook de nodige media aandacht krijgen. Zo is TV Gelderland aanwezig om deze wedstrijd te verslaan in beeld.

We hopen allemaal dat het een mooie aantrekkelijke wedstrijd wordt met prachtig volleybal. Het beste team zal uiteindelijk met de punten naar huis gaan. Hoe dan ook wordt het feest. Feest in de Alternohal. Zoveel volleyballiefhebbers bijeen, dat moet gevierd worden.

Kom dus ook naar de wedstrijd en moedig jouw team aan. De kleuren geel en groen moeten knallen vanaf de tribunes. De kantine van Alterno zal de kleuren groen en geel naast en door elkaar tonen. Zo hoort sport, en vooral volleybal, te zijn.

Buiten zal de vuurkorf branden, lekkere hapjes kunnen worden gegeten. Kortom, we maken er een gezellig samenzijn van. Dit keer in de Alternohal en wellicht de volgende keer bij SV Dynamo. We roepen iedereen op om in zijn clubkleuren naar deze wedstrijd en het aansluitende feest te komen.