D2 promoveert naar topdivisie!

Dynamo Apeldoorn heeft een prachtig seizoen achter de rug met het landskampioenschap voor H1 en de Jaap van Kasteel trofee voor de beste jeugdopleiding van Nederland. Nu hebben wij nogmaals goed nieuws te horen gekregen; vanaf seizoen 2023-2024 speelt dames 2 namelijk in de topdivisie! Afgelopen seizoen is D2 als 3e geëindigd in de 1e divisie, maar door een terugtrekking komt er nu alsnog een plek vrij in de topdivisie.

Dit betekent dat, voor het eerst, beide 1e teams in de eredivisie spelen en beide 2e teams in de topdivisie. Met het toetreden van dames 2 tot de topdivisie, kunnen we nog beter zorgen voor een goede aansluiting tussen het eredivisieteam en de damesselectielijn vanuit de vereniging. Voor talentvolle speelsters biedt dit de kans om vanuit de selectielijn klaargestoomd te worden voor de mogelijk stap naar de eredivisie.

Om onze teams op volle sterkte te krijgen, zijn we nog op zoek naar enkele speelsters voor topdivisie, 2e en 3e divisie. Met name zijn wij op zoek naar spelverdelers en middenspelers, maar ook andere posities zijn welkom!

Wil jij een keer proeftraining meedoen? Meld je dan nog snel aan bij verenigingsmanager.svdynamo@gmail.com