Zonder court crew geen wedstrijden H1/D1

Redbad Strikwerda zei het woensdag nog: zonder court crew kan H1 en D1 geen wedstrijden spelen. Het afgelopen seizoen was de court crew van Dynamo bij alle 34 thuiswedstrijden aanwezig om ballen te rollen en te quickmoppen. Tijd om ze eens in het zonnetje te zetten.

Op woensdag 17 mei werden alle court crew leden ontvangen door spelers van H1 en D1 voor een clinic. Van klein tot groot speelden samen om daarna samen patat met een snack te eten.
Celine Prins had 32 van de 34 wedstrijden van H1/D1 geholpen als court crew en verdiende daarmee 4 toegangskaarten voor de Efteling en een trainingsshirt van Niels Lipke met daarop alle handtekeningen van H1.
Linde Burghout was 28 van 34 wedstrijden als court crew aanwezig en kreeg, naast een shirt van Niels, een bon voor een dagje uit van 100 euro.
Er waren ook enkele teamprijzen weg te geven. Deze gingen naar MC4. Zij kregen een avondje bioscoop cadeau.
Ook team 5.2 verdiende een teamprijs en kreeg een bioscoopbon van 50 euro.
De prijzen zijn uitgereikt door de dames van het Nederlands beachvolleybalteam Emi van Driel en Brecht Piersma, twee toppers die nu de Nations Cup spelen in het Orderbos. Alle court crew members ontvingen een medaille en mochten grabbelen in de prijzenton met kans op een kaartje voor de Julianatoren, het Boschbad, een kortingskaartje Hellendoorn, 2 wedstrijdshirts van D1, wedstrijdballen met handtekeningen van H1 en er was voor iedereen een bon voor een gratis ijsje van Van Swoll. De kaartjes voor de Julianatoren, het Boschbad, Hellendoorn en van Swoll werden door deze bedrijven gesponsord.

De court crew bestaat uit mini's uit niveau 5 en 6 en jeugdleden. Wil je volgend seizoen ook mee helpen als court crew? Stuur dan een mailtje naar crew@dynamovolleybal.nl