Het beachseizoen is begonnen en jij kunt er bij zijn!

Vanaf deze maand begint er weer een nieuwe beachvolleybal zomer met maar liefst dertien nationale en één internationaal beachvolleybal evenement(en) die in Nederland gehost zullen worden.

Op 12 mei barstte het spektakel los met het NK Queen & King of the Court in Breda. Vervolgens zijn er twaalf Eredivisie stops en Queen en King of the Court stops en het seizoen wordt in september groots afgesloten met het Royal Championships Queen & King of the Court in Rotterdam.

Van 17 t/20 mei zijn de Apeldoornse beach velden in het Orderbos aan de beurt:

• Op woensdag 17 en donderdag 18 mei organiseert Sportworx samen met de Nevobo de Nations Cup. Hierin strijden meerdere landen in de voorronde voor de Olympische Spelen.
  • Op vrijdag 19 en zaterdag 20 mei worden de Eredivisie wedstrijden gespeeld.

Je kunt er bij zijn als vrijwilliger: stuur een mailtje

• Op zaterdag 20 mei gaat Ingrid Wolters samen met een aantal Courtcrew kinderen van Dynamo en Volleybalvereniging SC Klarenbeek bij de wedstrijden in het Orderbos helpen. Deze wedstrijden zijn van 10:00 tot 18:00 uur. Lijkt het jou ook leuk om zaterdag te komen helpen geef je dan op via crew@dynamovolleybal.nl. Wees er snel bij want er zijn nog een paar plekjes over.
  • Sportworx is ook voor 17,18,19 en 20 mei op zoek naar vrijwilligers/ballenkinderen want ook op die dagen is alle hulp welkom want er is genoeg te doen. Van Ballenkind tot op-/afbouw
    evenemententerrein en tellers! Lijkt het je leuk deze dagen te helpen geef dan op bij mathijs@sportworx.nl