Topprestaties tijdens het Nederlands Open Jeugd Kampioenschap

Zaterdag 8 april reisden maar liefst 7 jeugdteams naar het Zuiden van land om zich in de finaleronde te meten met leeftijdsgenoten. Nog geen twee maanden geleden wisten deze teams zich bij de beste acht volleybalteams te plaatsen. Tijdens de finale van de NOJK boekte de meidenteams enorme successen. In alle categorieën deed Dynamo tot aan de (kleine) finale mee om de prijzen. De D- en C-jeugd pakte het brons, de B- en A-meiden wonnen de finale en mogen zich een jaar lang Nederlands Kampioen noemen. Door deze prestaties werd Dynamo uitgeroepen tot Beste Jeugdvereniging Meisjes 2022-2023. De drie jongensteams vielen helaas net buiten de prijzen, maar door hun prestaties (B haalde een vierde plaats, A en C zevende) won de club -net zoals vorige seizoen- ook de overall titel: De Jaap van Kasteel Trofee voor Beste jeugdopleiding van Nederland.

Van harte gefeliciteerd

Wat was het een spannende, lange en sportieve dag afgelopen zaterdag 8 april! Met 7 jeugdteams van Dynamo namen we deel aan de finaleronde van de National Open Club Kampioenschappen (NOJK) in diverse sporthallen in Zuid Nederland. En wat hebben de teams het weer goed gedaan. Met zelfs 2x Nederlands kampioenen!

Dit zijn de eindresultaten:

• Meisjes A - 1e van Nederland
  • Meisjes B - 1e van Nederland
  • Meisjes C - 3e van Nederland
  • Meisjes D - 3e van Nederland
  • Jongens B - 4e van Nederland
  • Jongens A - 7e van Nederland
  • Jongens C - 7e van Nederland

We hebben weer indruk gemaakt dit jaar en net als vorig jaar ons visitekaartje afgegeven dat het leuk is om bij Dynamo te volleyballen en hier beter te worden. Als vereniging zijn we supertrots op alle jongens en meiden die mee hebben gedaan en de behaalde resultaten. Alle begeleiding, coaches en vrijwilligers ook bedankt voor jullie inzet! Nu het clubseizoen 2022-2023 nog goed afsluiten en op naar volgend seizoen!

Bestuur en Jeugdcommissie Dynamo