Opbrengst paasstollenverkoopactie Voedselbank

Afgelopen weken hebben mini- en jeugdleden van SV Dynamo paasstollen verkocht. Traditiegetrouw gaat de opbrengst van de verkoop naar het volleybalkamp. Dit jaar kon je voor het eerst ook paasstollen voor de voedselbank kopen. De mini- en jeugdleden hebben in totaal 219 paasstollen verkocht waarbij ze een mooi bedrag bij elkaar gebracht hebben voor leuke activiteiten tijdens het volleybalkamp. Van deze 219 paasstollen waren er 73 voor de voedselbank verkocht.

Esther van Hevelingen, voorzitter van de minicommissie, heeft de voedselbank symbolisch de 73 paasstollen overhandigd. Op verzoek van de voedselbank is de donatie omgezet in een financiële bijdrage zodat de voedselbank zelf die artikelen kan kopen waar de meeste behoefte aan is.