Paasstollenverkoopactie van start

Vanaf nu kun je bij mini en jeugdleden terecht voor het bestellen van je paasstol. De opbrengst wordt gebruikt voor leuke activiteiten tijdens het mini- en jeugdkamp (dit jaar op 9-10-11 juni). De paasstollen (600 gram) met amandelspijs van bakkerij Fuite kosten € 6,50 per stuk. Elke verkochte paasstol levert € 3,- op voor de club. Verkoop jij de meeste paasstollen? Dan win je een leuke prijs.

Dit jaar kun je ook paasstollen voor de voedselbank kopen; eentje voor je zelf en eentje voor een ander. Wil je zelf geen paasstol, doneer er dan eentje aan de voedselbank. Koop je voor jezelf een paasstol, doneer er dan ook eentje aan de voedselbank. De gedoneerde paasstollen hoeven niet zelf naar de voedselbank gebracht te worden; dat doet de minicommissie voor je. Je hoeft alleen maar op de bestellijst aan te geven hoeveel paasstollen je voor jezelf koopt en hoeveel voor de voedselbank.

De bestelling kan alleen online worden gedaan. Online bestellen kan voor zondag 25 maart via deze link: https://shop.svdynamo.nl/paasstol/

De vers gebakken paastollen kun je op 1 april (geen grap!) tussen 11:00 en 13:00 uur ophalen onderaan de trap bij de ingang naar het Dynamo Café.

Ken je geen mini of jeugdleden dan kun je ook zelf online een bestelling (voor jezelf of een paasstol doneren aan de voedselbank) plaatsen via de link. De paasstol moet je dan wel zelf op 1 april tussen 11:00 en 13:00 komen ophalen.

BijlageGrootte
Brief paasstollenactie 2023.pdf194,39 KB